viernes, 13 de marzo de 2015

Canvi d'aspecte del bloc.

Hola! Portava uns 3 any amb el mateix disseny, i he de dir que m'agradava força i que, sobretot, sóc molt vaga i pèsima fent dissenys. Admiro molt els blocs que es permeten el luxe de canviar de disseny constantment com si no els hi costés o els hi agradés ja que per mi és gairebé un horror posar-se a fer-lo.
En qualsevol cas, avís per a principiants: la capçalera feu-la amb una imatge gran, mai, mai agafeu una petita ja que el resultat pot ser com el meu... Sí, ha quedat força pixelada, i sí, no tinc ganes de canviar el disseny, així que... Bé, el que compta és el contingut, oi? (exuses, on?)

En fi ignoreu-me i aquí deixo cosntància que ahir vaig canviar el disseny i el que tinc ara és aquest:
Fins aquí el meu avorriment.

3 comentarios:

  1. Not bad. Tot i que tampoc es recomanable el canvi constant d'aspecte i disseny d'un blog ja que el més important es, si es vol fer un blog de caire obert i comercial, la anomenada imatge corporativa (colors identificatius, imagotip reconeixible, mascota, etc.)

    En aquest cas, per exemple, no se si es intencional o no (crec que poder no) però utilitzes una gama de colors més aviat terrossos i càlids tant en el fons taronjós i vermellós com amb el color de la tipografia de la capçalera així com el vestit de la noia.

    Sempre que es vulgui treballar en qüestions de disseny i neteja visual hem de parlar de mesures i resolucions grans. Treballar amb imatges petites pot portar a deformacions i degradació d'imatge.

    Pel meu gust la capçalera nova es massa alta i la imatge està un xic deformada, per fer-la ajustar a l'espai. Però vaja, això ja es a gust de la seva propietària ;)

    Records!

    ResponderEliminar
  2. PD: estàs oberta a donacions de capçalera personalitzada?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Exacte, ha quedat força deformada... Però en fi, no trobava la imatge més gran i al final vaig desistir per la meva inexperiència en el tema.
      I sí, estic oberta a donacions de capçalera, però no vull fer feina a ningú, així que puc continuar feliç amb el meu cutredisseny.
      Gràcies pel comentari ^^

      Eliminar