lunes, 29 de diciembre de 2014

Desafiament visual novels (2015)

Hola! I un altre desafiament més per al 2015. En aquest cas es tracta un desafiament fet per mi mateixa i  es tracta de llegir visual novels.

D'on l'he tret?
Del meu cap, concretament tenia ganes de forçar-me a llegir unes visuals novels concretes i més visuals novels que aquests anys anteriors.

En què consisteix?
És un desafiament doble consistent en la seva primera part en llegir 15 visuals novels durant l'any i d'aquestes set han de ser unes que he escollit per diferents motius. Us deixo les set triades a continuació i us explico una mica perquè les he triat (també les podeu veure al gift de dalt).

1-Symphonic Rain: aquesta visual novel és la pròxima que llegiré. Li tinc ganes per la seva ambientació, bones crítiques, pinta de drama. A més el joc musical té bona pinta (i per mi les història sobre músics són com una debilitat) LLEGIDA
2-Cross Channel: aquesta li tinc ganes des de fa temps, però sempre he anat allargant la seva lectura i més després de la "decepció" del final de Rewrite que precisament estava escrit per l'autor d'aquesta que us comento. La tinc pendent i la vull treure d'aquesta llista interminable d'una vegada. LLEGIDA
3-Kazoku Keikaku: un slice of life que vull llegir d'una vegada i que crec que serà perfecte per ficar enmig de vns amb arguments més densos. És antiga, i com la majoria que he llegit són modernes també vull veure una mica els "clàssics" del gènere (del 2000, vaja, pensava que era més antiga...). Encara que les crítiques siguin una mica dures, almenys sembla entretinguda.
4-I/O: aquesta té pinta de ser una anada de les olles grans. No està malament de tant en tant, així que com li tinc ganes des de fa temps no està de més provar què tal. LLEGIDA
5- Fate/stay Night: en aquest cas és una obligació gairebé moral. Com a fan de les vn no haver llegit això és com un crim així que vull posar-hi solució (si, tampoc he vist evangelion i se suposa que he vist molt anime, em podeu matar). Tot i així les meves expectatives no són molt altes perquè fa molt temps vaig llegir una mica de Tsukihime, de la mateixa companyia, i no la vaig poder acabar... A més que sembla tenir molta acció i jo i aquesta ens portem malament...
6.-Coμ - Kuroi Ryuu to Yasashii Oukoku: aquesta fa molt poc que s'ha acabat la seva traducció i no sé perquè però em sembla que m'agradarà. Sé poc de què va, però les crítiques que he llegit m'han convençut per donar-li una oportunitat i sembla tenir personatges que cauen bé. LLEGIDA
7.Kono Yo no Hate de Koi wo Utau Shoujo YU-NO: aquesta si que és tot un clàssic (1996) si tenim en compte com són de modernes que són les vn, i el cas és que sembla una història bastant complexa sobre viatges en el temps i em crida l'atenció a més del que comentava abans. LLEGIDA

Progrés 6/7 - 11/15
1-Toradora Portable!
2-Symphonic Rain
3-Cross Channel
4-I/O
5-Maji de Watshi ni Koishinasai!
6-Comyu Kuroi Ryuu to Yasashii Oukoku
7-No, thank you!!
8-Kono yo no Hate de koi wo utau shojo Yu-no
9-Rose Guns Days Season 3 i Last Season
10-Gyakuten Kenji (turnabout prosecutor)
11-Fate/stay night
12-
13-
14-
15-

Esperances d'acabar-lo?
Em fa una mica de por l'assumpte de les 15 vn, però almenys vull llegir les 7 que m'he proposat. Aquest any i l'anterior més o menys he arribat a les 12 així que en teoria només serien tres més, però com acostumo a escollir històries llargues 3 són moltes.

Us convido a participar, encara que sé que no us interessarà o més aviatque ningú llegeix vn, però per intentar-ho...

Resultat. A les 15 no he arribat, òbviament, però sí que de les 7 que volia llegir concretes n'he llegides 6 perquè una he decidit no llegir-la la qual cosa està força bé.

Fins aquí el meu avorriment

No hay comentarios:

Publicar un comentario