lunes, 29 de diciembre de 2014

Desafiament colors 2015

Hola! En aquesta època de l'any ja sabeu que en la majoria de bloc hi ha entrades sobre com ha anat l'any (suposo que la penjaré dintre de poc) i altres llançant desitjos per l'any que ve. Bé, doncs aquesta es la primera que faig d'aquest estil i ho faig apuntant-me a un desafiament que en aquesta ocasió consisteix en llegir 13 llibres en els que predomini un color determinat en la portada.

D'on l'he tret?
Blog Book Eater: http://www.book-eater.net/2014/12/desafio-libros-de-colores-2015.html 

En què consisteix?
Llegir 13 llibres en els que predomini un dels següents colors a la portada.
(aquí posaré el meu avanç durant l'any) 12/13
Vermell: El nombre de la rosa (bé, les roses són importants, no?)

Verd Clar: Dones enamorades (pack twins)
Rosa: Les 120 jornades de Sodoma

Negre: Foe  (pack twins)
Morat: El Imperio final


Blau clar: La immortalitat

Groc: Delicioso suicidio en grupo 

Verd Fosc:
Blau Fosc: Ready Player One

Marró: Las carreras de Escorpio (la portada anglesa que és la que he llegit).
Gris: La abadia de Northanger

Taronja: En el Camino de Jellicoe

Blanc: La senyora Dalloway


Esperances d'acabar-lo?
Crec que si que el podré acabar, però mai se sap, potser hi ha algun color que em costa molt de trobar i no l'aconsegueixo.

Resultat. Què voleu que us digui em faltava un que potser buscant l'hagués trobat però és que em vaig sentir força estúpida fent-lo sobretot si tenim en compte que les meves edicions a vegades no tenen ni portada, són ebooks, en fi...

Què us sembla? Us apunteu? Bon any nou!


Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario