miércoles, 5 de noviembre de 2014

Els meus moments consumistes 11

Hola! Bé, en aquesta ocasió us porto un Els meus moments consumistes bastant carregat així que amb calma intentaré parlar-vos una mica de totes les meves compres.
Compres pre-saló del manga:
Mangues:
->Namida Usagi 2 i Nodame Cantabile 2: o el què és el mateix, intents desesesperats de continuar sèries mangues i tenir l'esperança d'acabar-les algun dia... Sobretot el cas de Nodame fa por per la gran quantitat de volums que té.

 ->Nieve en verano 2: un altre segon volumen, quina casualitat. En qualsevol cas em va agradar el primer així que sé que em faré amb el manga complet a mesura que vagi sortint (arruinant-me amb Tomodomo, part 1).

Jo i la meva obsessió pels llibres barats.
Foto general dels vuit llibres que em vaig comprar a un preu bastant raonable en una fira del llibre de segona mà i d'ocasió (la meva perdició, os ho aseguro).

 ->La foguera de les vanitats de Tom Wolfe: un llibre bastant conegut però del què sé més aviat poc, em cridava l'atenció des fa força temps més pel títol que per una altra cosa (consumisme).
->La inmortalidad de Milan Kundera: em va encantar La insoportable levedad del ser, així que sabia que tard o d'hora llegiria alguna altra cosa de l'autor.
->Lo mejor que le puede pasar a un cruasán de Pablo Tusset: un altre llibre que he comprat pel títol. D'acord, no és del tot així, no sé el que em passa amb el llibre, però si que és veritat que el coneix perquè sembla que em persegueixi allà on vaig.
->L'elegància de l'eriçó: un llibre del qual he llegit bones crítiques així que: perquè no comprar-lo? (i altres maneres d'arruinar-se).

->La guerra de los mundos, H. G. Wells: vaig veure una adaptació del llibre i no la vaig soportar, vull saber qui en té la culpa: el llibre o la pel·lícula.
->Moby Dick, Herman Melvile: un clàssic que em crida l'atenció, tot i que la balena en sí no m'acaba d'interessar, mai se sap.

  ->1q84, Haruki Murakami: una altra compra impulsada per l'autor, volia llegir alguna cosa més de Murakami, així que per 10€ entre els dos no em vaig poder resistir.

Com arruinar-se en el saló del manga

1, 5, 6 Fruits Basket: Vaig trobar el 5 i el 6 més barats (hi havien més, però només en vaig agafar dos), així que no me em va importar comprar-me'ls tot i que no tingui els d'en mig. Tot i això, encara que l'1 estava més car vaig decidir comprar-me'l per començar amb bon peu. 
1. Seven Days i 1. En la misma clase: Dos yaoi o BL que he llegit per scans i em van agafar força. A més, com són curts van venir cap a mi (com arruinar-se amb Tomodomo, part 2).
4, 5 Mirai Nikki: és un manga que estic intentant acabar amb molta calma així que em vaig comprar dos perquè estaven un pel més barats.
Solanin: fa poc vaig rellegir a Asano amb el volum únic Nijigahara Hollograph, i en aquesta relectura m'ha semblat suficientment interessant per comprar una altra obra seva. 
I per acabar amb això (que s'està fent força llarg), dues samarretes. No crec que us interessin, però on estigui el meu Snape i el meu Edgeworth... Ignoreu això, però sí que és cert que són de coses que m'agraden força així que el meu consumisme ha tornat a atacar. 
I això és tot, a vegades penso que sóc una consumista sens remei, i d'altres que en relació a IMM i d'altra gent em controlo bastant. En qualsevol cas hi ha massa temptacions en aquest món.
Alguna cosa que us cridi l'atenció? Comenteu (és una ordre! Mentida, més aviat una súplica?).

Fins aquí el meu avorriment. 

4 comentarios:

  1. Quantes coses es comprat XD Yo he comprat menys XD
    Una abrazada n.n

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sí, sóc una consumista sens remei T^T
      Ja, ja, no, però sóc molt de fer poca compra però quan la faig em passo ja, ja.
      Gràcies per comentar.

      Eliminar
  2. Buaaaah, jo quasi no m'he comprat res! Hi vaig anar tres dies i em vaig comprar un clauer de Bleach (és el meu manga preferit), una figureta també de Bleach i una bufanda de Harry Potter.

    M'hauria fet il·lusió comprar-me també uns quants mangas de Rurouni Kenshin, però com que Panini no posa stand al Saló, només els podia comprar a l'FNAC i... no sé, em va fer "cosa" comprar-los a una empresa que guanya tantíssims diners a l'any quan allà hi havia petites tendes que segurament necessitaven més els diners. Així que com que ningú tenia els toms de Kenshin, me'n vaig anar del Saló sense comprar-lo xDDDD

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ua! Haig d'apendre a no tornar-me boja i comprar de tot, però com era ocasió especial...
      T'entenc amb això de la fnac, fa més gràcia comprar a botigues o empreses petites, però si que és cert que a vegades és molt útil.
      Gràcies per comentar^^

      Eliminar