martes, 4 de noviembre de 2014

Clamp, Club de detectius, CLAMP (manga)

Hola! Nou manga al blog, un altre dels que tenia per casa i he volgut rellegir per així ressenyar-lo.
Títol: Clamp, Club de detectius
Extensió: 3 volums (12 capítols)
Format original: manga
Adaptacions: anime
Autor original: CLAMP
Altres obres de l'autor/a: Sakura, card captor, Chobits
T'agradarà si: busques alguna cosa divertida amb un toc més aviat infantil, vas veure l'anime i en vas gaudir.
Ni ho intentis si: vols una cosa molt profunda, o molt diferent a tot el que hagis llegit o vist.






Sinopsi
El Nokoru Ikonomiya, el Suo Takamura i l'Akira Ijuin són els tres membres del Consell d'Estudiants que de tant en tant també es dediquen a resoldre casos i a protegir damiselas en dificultats. Voleu conèixer amb quines aventures es trobaran?
Opinió
Un altre manga que tenia en la meva prestatgeria des de fa força temps i que he decidit rescatar per a vosaltres. He de dir que en aquesta ocasió no tenia especial interès en tornar-lo a llegir perquè en el seu moment em va semblar infantil i ara mateix m'ho segueix semblant. Tanmateix si que és veritat que encara que no el recomano és entretingut i ja en el seu moment me'l vaig comprar perquè estava bé de preu i perquè havia vist l'anime.

La història no és massa interessant per ser episodis sense relació argumental ja que cada un segueix un cas que s'acaba per resoldre. Aquests casos són tots molt innocents i gens complexos, algun destaca positivament però pocs.
També he de dir que el final no dóna sensació de resolució perquè podrien haver continuat fent històries fins que es cansessin. De fet per un moment després de llegir-lo vaig pensar que hi podria haver més volums encara que no estiguessin llicenciats, em vaig adonar que no era així, us podeu fer a la idea del que comento.

El dibuix m'ha semblat bonic encara que potser a alguns us sembli antic i no us convenci. Potser si que és veritat que abusen una mica de les flors envoltant els personatges per posar èmfasi en la seva bellesa, però a part d'això no tinc cap problema.

També us puc dir que són tres toms que es llegeixen molt ràpid així que no arriben a avorrir, però crec que per al meu gust tampoc acaben d'entretenir del tot. A més no arribava a interessar-me el que estava passant així que els he llegit únicament amb l'objectiu de fer una ressenya.

L'ambientació és curiosa per aquesta escola immensa en què succeeix tot. No és que sigui molt especial, però a força de repetir a cada capítol les característiques de l'escola a un li queda clar on passa tot i coneixem algunes d'aquestes circumstàncies especials de l'escola a mesura que llegim.

Els personatges potser siguin un dels millors punts ja que en només tres volums coneixem bé els tres protagonistes amb les seves personalitats marcades. Potser un problema per a mi és que no acabaven de concordar l'edat amb les accions que feien, però obviant aquest detall si que és veritat que són bastant carismàtics.

Resumint, no és un manga que recomani, però almenys es llegeix ràpid i té uns personatges carismàtics. Encara que també és veritat que és infantil, poc memorable i les històries no són prou interessants.

El millor: es llegeix ràpid, personatges.
El pitjor: no és molt memorable, no causa interès...


Fins aquí el meu avorriment.

6 comentarios:

  1. A mi de petita em va encanta el anime ^^
    una abrazada n.n

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A mi de petita em va entretenir força, però ara em sembla una mica infantil ja, ja. Part de la meva infància.
      Vagi bé :)

      Eliminar
  2. jo veia l'anime, però el manga no le llegit mai, encara que el vaig pujar al meu blog XD

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A mi se m'ha fet infantil i tal, però almenys entretè jaja, així que si un dia estàs avorrida ja saps (?) jaja.
      Vagi bé^^

      Eliminar
  3. aquest anime a mi no em va agradar gaire, es massa infantil pel meu gust

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sí, això mateix em va passar a mi quan el vaig veure, també en les dues lectures que he fet del manga.
      Vagi bé :)

      Eliminar