jueves, 20 de noviembre de 2014

A través del sexo Libro I, Nayra Ginory (llibre)

Hola! I un altre llibre més al blog.
Títol: A través del sexo Libro I
Autor/a: Nayra Ginory
Continuacions: A través del sexo Libro II
Pàgines: 458
Format original: llibre (novel·la en línia)

T'agradarà si: t'agrada la novel·la eròtica i més concretament la homoeròtica (gais), tens ganes d'una lectura ràpida i que t'enganxi.
Ni ho intentis si: vols alguna cosa molt densa o profunda, no et ve de gust llegir escenes de sexe o no t'agraden les novel·les de gais per algun motiu.




Sinopsi
El Noah, un noi estudiós i responsable, decidirà deixar de ser-ho per una vegada i anirà a una discoteca gai, el Sodoma. Allà decidirà que ha arribat el moment de perdre la virginitat i s'anirà amb un home de gran atractiu: el David. Però el que en principi era un embolic d'una nit serà alguna cosa més, i a partir d'aquesta trobada la vida d'el Noah no pararà de complicar-se.

Opinió
Aquest llibre el vaig comprar perquè el gènere homoeròtic és una de les meves debilitats a les que vaig caient de tant en tant i a més, l'editorial que el publica (Edicions Babylon) té una part important del seu catàleg dedicat a aquest tipus de llibres, així que acostumo a caure en la temptació i vaig comprant llibres. En aquesta ocasió coneixia l'èxit que havia tingut la novel·la quan encara estava penjada internet. Tanmateix no em vaig animar a llegir-la en línia, però en veure que havia estat publicada no vaig dubtar a fer-me amb ella. La veritat és que després de llegir-la us la recomano als fans del gènere i de l'eròtica en general, es llegeix molt ràpid, enganxa i deixa amb ganes de llegir la següent part.

L'estil de l'autora és completament dinàmic, és un llibre que es llegeix molt ràpid. Tanmateix, he de confessar que al principi no aconseguia ficar-me en la seva forma d'escriure. Potser per al meu gust anava excessivament de pressa, però també éss cert que no vaig trigar gaire a acostumar-me i ficar-me de ple en el que passava. Potser aquesta manera de ficar-me en la història tingués alguna cosa a veure amb que en un principi pensava que s'encaminava cap a una direcció però ràpidament em vaig adonar que no era així, a partir d'aquest canvi l'acció pren un camí força diferent i és quan em va començar a interessar de veritat que passaria a continuació.

La història té un gran punt a favor i és per a mi la diversitat de situacions, interessos romàntics/sexuals i que encara que tots imaginem que l'argument es dirigeix cap a la construcció d'una parella en concret, els personatges s'ho prenen amb calma. He de dir que potser això només em passi a mi, però a mi en les històries d'amor m'agrada que la parella tardi molt a formar-se, quan més temps millor (fins a cert límit, és clar), així que pot ser per això que el llibre em resultés tan amè.
També una cosa que agraeixo és que no només se centri en el personatge principal sinó que de tant en tant també ens parli dels personatges del seu voltant, també que hi hagi amistat en el llibre. Jo almenys ho agraeixo perquè moltes vegades els llibres romàntics o eròtics només tenen dos personatges i els altres cauen en l'oblit, almenys en aquest ens mostren bastants personatges diferents.

També m'agrada l'ambientació que s'explica a la novel·la. D'acord que no es basa massa en la descripció, però no m'ha costat (i més aviat he gaudit) imaginant el Sodoma amb la seva cambra fosca o el local on treballa el Pablo.
Potser amb un punt que he quedat descontenta a estones eren les escenes de sexe. Algunes eren molt explícites i altres es quedaven en res, el meu problema amb les segones és que jo esperava més descripció del trio per tot el que s'arriba a nomenar i al final s'explica molt poc sobre aquest tema, suposo que la meva curiositat morbosa volia més.

Els personatges com ja he dit prou tenen l'avantatge de ser variats, tot i així destaca sobretot el protagonista per ser un llibre narrat des del seu punt de vista. En general el Noah m'ha caigut bé, és una persona bastant normal, però si que és cert que algunes de les seves decisions al llarg de la novel·la o com es deixa portar tan fàcilment quan apareix certa persona em treien una mica de polleguera.
El David és potser el típic estereotip d'home torturat, ric, etc. Tot i així, en aquest cas no he tingut problema amb el personatge, tampoc m'ha enamorat, però en general ha estat bé.
Un que m'ha sorprès per a bé, per l'amistat que té amb el Noah, és sens dubte el Pablo. M'encantava quan s'unia amb la Clara i li començaven a parlar de sexe, però també en solitari amb tots els seus problemes.

Resumint, és una novel·la fàcil de llegir perfecta per intercalar entre lectures denses si us ve de gust un llibre homoeròtic. Això sí, el més probable és que quedeu amb ganes de més així que tindrem que esperar a veure quan apareix el segon (en teoria no tardaran molt).

El millor: es llegeix ràpid, l'ambient entre amics i locals d'ambient.
El pitjor: en un principi no aconseguia interessar-me


Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario