miércoles, 27 de agosto de 2014

DRAMAtical Murder re:connect, Nitro+Chiral (visual novel, fandisk)

Hola! Nova visual novel al bloc.
Títol: DRAMAtical Murder re:connect
Estudi: Nitro+Chiral
Altres obres de l'estudi: Togainu no Chi, Sweet Pool, Lamento - Beyond the void
Precedit de: DRAMAtical Murder
Format original: visual novel, disc d'expansió
Extensió aproximada: Curt 2-10 hores
Idioma: anglès
Contingut sexual: sí
Enllaços d'interès: http://vndb.org/v10895

T'agradaràs si: et va tornar boja la vn original, només t'agraden aquest tipus de jocs pel seu contingut sexual, et vas quedar amb ganes de més.
Ni ho intentis si: vas tenir prou amb el joc original, no t'agrada el farciment per acontentar les fans boges del joc.
Sinopsi
Per els que es van quedar amb ganes de més després de llegir DRAMAtical Murder, aquest fandisk proporcionarà extensions per a tots els finals del joc original més alguna història curta complementària.

Opinió
La meva opinió us la podria resumir en una mena, mireu l'extensió aproximada jo he trigat més de 3 mesos en llegir-la sencera. Sí, és una vn molt curta que jo he anat allargant i allargant perquè realment no m'interessava el que estava llegint. Bé, potser més que no interessar el problema és que llegir el mateix que en l'original en versió extensa sense gairebé contingut nou arriba a cansar bastant.

Un dels aspectes més interessants del joc és la pantalla principal. D'acord, sé que això pot sonar ridícul, però m'agrada molt quan la pantalla va canviant a mesura que vas llegint i en aquest cas que vagin apareixent personatges en versió retro li dóna un bon toc de presentació.
De fet és increïble que en un joc tan curt i amb tan poc contingut s'hagin preocupat tant pels aspectes de la presentació. Ja no només la pantalla d'inici i els gràfics que segueixen en la línia del joc original i que fins i tot han reutilitzat cgs, a mi el que m'ha impactat positivament és la quantitat de cançons que té el joc. Estic convençuda que han malgastat en aquest aspecte, però com és del que més m'ha agradat no em queixaré.
Us deixo els dos endings que m'agraden més:
Ending Clear - Crystalline

Ending Mink - Milky Way

Com ja he dit en la sinopsi, el contingut "nou" d'aquesta visual novel és l'extensió de tots els finals possibles en l'original. És a dir, els finals dels cinc personatges principals tant bons com dolents més el de Virus i Trip. És a dir, un total de 11 històries curtes que estan basades en alguna cosa que ja hem llegit i que l'únic que afegeixen és una escena de sexe en què depenent de l'elecció s'adopta una postura o una altra. Molt bé, si només us interessa aquest contingut potser quedeu contents, però en el meu cas que les escenes d'aquest tipus han d'estar ben escrites perquè m'agradin (o almenys tenir un sentit) la majoria se m'han fet pesades.
Però a part d'aquests 11 trossets, tenim dues històries més de les que esperava alguna cosa. La primera és encara més curta si pot ser, sense escena sexual ni res, i va sobre el Mizuki. El pitjor de tot és que sé que aquest personatge té les seves fans, i si haguessin volgut podrien haver aprofitat i fer una història una mica més llarga de com s'enamoraven o alguna cosa. Em sembla que han desaprofitat una cosa que podia donar interès al joc fent una altra historieta massa curta i sense gairebé contingut.
Pel que fa l'altra història "nova", el passat de Aoba i els seus pares no dic que fos horrible però si que m'ha semblat prescindible. De debò, no acaba d'explicar res per acabar deixant amb la mateixa sensació de, per què nassos no em vaig conformar amb el primer joc?
Suposo que aquest era el meu problema, que quan vaig llegir DRAMAtical Murder em vaig quedar amb ganes de més, concretament els finals del Clear i el Mink em van semblar massa oberts. Però tot i així, per al contingut que m'he trobat d'aquests dos crec que ho podrien haver afegit al final del primer i m'hagués quedat més contenta. I mira que el Clear és el meu personatge favorit, però no per això deixo de dir que tot el fandisk en si és bastant prescindible i inútil.

Potser un altre punt estúpid que m'ha agradat ha estat el minijoc de les cartes. Vicia una barbaritat i es passa bastant ràpid, però tot i així és un temps ben invertit. O almenys jo m'ho vaig passar bastant bé amb ell.

Resumint, si no ets una fan boja del joc original o només tens interès en les escenes hentai el més probable és que t'avorreixis amb aquesta extensió que no aporta res i que està clar que era per estendre el filó del primer. Tot i així, el més probable és que encara que llegissis això vulguis llegir el fandisk igual perquè et vas quedar amb ganes de més. Almenys t'he avisat, això sí.

El millor: la música, el joc, la presentació en si.
El pitjor: que no aporta res, que avorreix, que era innecessari


Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario