jueves, 10 de julio de 2014

Premio Dardos.

Hola! Avui us vinc a explicar que m'han nominat al premi Dardos, de bloggers. Un premi en forma de cadena per reconèixer l'esforç del blogger. En aquest cas agraeixo a Cazadora de sueños del blog: http://catching-dreams-be-reader.blogspot.com.es/ Moltes gràcies! 


Les normes són les següents: 1-fer un entrada dient que has rebut el premi, 2-seguir i agrair la persona que t'ha nominat i seguir el seu blog (de nou gràcies Cazadora de sueños). 3-Nominar a 10 bloggers per seguir amb la cadena i avisar-vos. 
1-hacer una entrada diciendo que has recibido el premio 2-seguir el blog de la persona que te ha nominado (si no entendéis el catalán siempre podéis seguir la versión castellana) http://paranoiasrikanna.blogspot.com.es/ 3-Nominar a 10 blogger para seguir la cadena y avisarlos.
Em sap greu per aquest punt 3 però el cert és que no tinc ni la més remota idea de qui nominar:

Fins aquí el meu avorriment.



8 comentarios:

  1. gràcies pel premi, de moment ja m'he fet seguidora teva, em sembla que tens un bloc molt interessant.
    El demés m'ho aniré rumiant ;D

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies i de res^^ Continua amb la bona feina del teu blog!

      Eliminar
  2. Uooooooh, moltíssimes gràcies RiKanna!!

    M'arriba just en el moment perfecte, perquè darrerament tenia molts dubtes sobre el blog. No sabia si estava fent bona feina, tenia dubtes sobre si l'estètica era l'adient i, sobretot, tenia dubtes de si el que escrivia servia per res, si a algú li interessava el més mínim el que una boja com jo pensés dels animes random que em vaig mirant. Gràcies a tu ara m'he animat bastant, així que seguiré amb aquesta feina més temps.

    Gràcies!

    Una abraçada ;D

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Vaja, doncs m'alegro molt que et serveixi de motivació. I clar que sí, el que escrius sempre serveix algú.

      Eliminar
  3. Gràcies per nominar-me quan pugui penjo una entrada al meu blog! ^_^

    ResponderEliminar
  4. Felicidades por este premio, que lo tienes bien merecido.
    Muchísimas gracias por nominarme, te lo agradezco de todo corazón.

    Besos

    ResponderEliminar