viernes, 23 de mayo de 2014

Els meus moments consumistes 9

I canviant una mica, que ja us tinc farts de tanta ressenya passo a fer una entrada, per donar enveja, o el que és el mateix, la típica on s'ensenyen les compres o adquisicions. El cert és que he anat endarrerint molt la publicació d'aquesta així que ja toca.



La foto general de tots els llibres que us aniré mostrant més profundament. Sí, s'han acomulat uns quants així que en total són uns 12. 

Aquí els dos mangues que no estan a la foto general, únics en el seu gènere en aquesta ocasió. Estic intentant acabar aquesta sèrie perquè és un dels shoujos que més he gaudit de tots els que he llegit. Segueixo amb ella i amb ànims d'aconseguir els 17 volums.
I aquí les meves dues compres pre-Sant Jordi. Jane Eyre, un clàssic que tinc moltes ganes de llegir, sobretot després de llegir Cims borrascosos d'una altra de les Brontë i així poder comparar. Per l'altre costat tinc a Blau gairebé transparent del qual no sé gairebé res però que m'atreu per ser d'un autor japonès i bastant ben considerat (alerta, no és de Haruki Murakami, és d'un altre Murakami).


Un altre clàssic de la ciència ficció Dune, que tampoc sé molt que va però vull provar encara que el seu gruix doni por i creure que és una saga, per la qual cosa si m'agrada donarà més por. Al costat hi ha El vigilant en el camp de sègol, llibre odiat i estimat per molts, alguns li troben de tot i altres no saben que li estan explicant, així que anem cap allà a provar que tal.

Veronika decideix morir, de Paulo Coelho, la veritat és que he sentit opinions tan contrastades d'aquest autor que a una li donen ganes de llegir-lo per comprovar si és tan dolent o tan bo com diuen. En fi, no tinc ni idea que em puc esperar en aquest. Després hi ha el del costat que és Deliciós suïcidi en grup que és una mica una compra impulsiva per aquest títol tan suggerent i per una sinopsi en la mateixa línia.

Sobre el primer Retorn a Brideshead, és un altre "clàssic" que tinc ganes de llegir, per circumstàncies una mica peculiars en què vaig haver de tractar un altre llibre d'aquest autor en un treball així que tinc curiositat per llegir el seu novel·la més famosa. La insuportable lleugeresa del ser també va ser una compra per impuls, les crítiques positives i això que barreja filosofia i literatura em va atreure, així que vegem què tal està.

Balzac i la jove costurera xinesa és un llibre del qual he llegit moltes vegades el títol però que no tenia ni idea de que anava. Tot i així m'ha cridat l'atenció sempre així que em vaig haver de fer amb ell en un impuls. En canvi de Memòries d'una geisha vaig veure la pel·lícula fa molt de temps i no el recordo molt, però com el tema m'interessa vaig decidir donar-li una oportunitat.

I a partir d'aquí ja les meves compres de Sant Jordi. A l'esquerra La trilogia de la Fundació prou coneguda entre els fans de la ciència ficció, la veritat és que no sé si serà molt densa o com estarà però m'agrada provar amb tota mena de gènere. Al seu costat és un llibret que regalaven per comprar alguna cosa a la parada de la Gilgamesh.

 
Finalment aquest llibre que el vaig escollir per l'autora. No sé perquè però m'ha cridat molt aquesta escriptora sense gairebé saber res d'ella, per això un altre que se'n va anar amb mi. 

I això és tot. Sí, teniu raó, vaig malgastar un munt en el Sant Jordi, però és el que té anar a Barcelona i veure un lloc de 10 € quatre llibres de segona mà. Així és com una es va fer amb 8 llibres per 20 euros que és el que et costa qualsevol novetat, es va tornar boja i va seguir comprant. 
PD: si no us voleu arruïnar no seguiu el meu exemple. 

Fins aquí el meu avorriment.

4 comentarios:

  1. Ualaaaaa! Quina carretada de llibres! No tindràs temps per avorrir-te! No m'he llegit cap dels que has posat i reconec que em fa unes ganes boges llegir-me "Memòries d'una geisha" però la meva tia ja fa com un any que me l'ha de deixar i mai hi pensa. Esperaré amb ganes la teva ressenya i, si t'agrada, potser faré un pensament i l'adquiriré!

    Et desitjo que gaudeixis moltíssim d'aquests llibres!

    Una abraçada! ;D

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sóc un cas amb això d'acumular llibres, intento evitar-ho però caic en la temptació.
      Merci, vagi bé.

      Eliminar
  2. Respuestas
    1. Jo també n'estic contenta ^^ Tot i que potser m'hagi passat una mica...
      Gràcies pel comentari!

      Eliminar