miércoles, 2 de abril de 2014

Golden Time (anime).

 Hola a tots. Una nova ressenya al blog, un anime en aquesta ocasió.
Títol: Golden Time
Extensió: 24
Format original: light novels (novel·les lleugeres)
Adaptacions: anime, manga, novel·la visual (per sortir)
Estudi del anime: J.C. staff
Autor original: Yuyuko Tamemiya
Altres obres de l'autor/a: Toradora!


T'agradarà si: busques una comèdia romàntica, de pocs capítols, amb alguna part de drama, entretinguda, sense grans pretensions amb alguna sorpresa pel mig.
Ni ho intentis si: vols un anime filosòfic, que et canviï la teva manera de veure el món (ja va la meva amiga l'exageració...), no suportes les protagonistes escandaloses i exagerades.


Sinopsi
En Banri Tada començarà a la universitat de Tòquio ha estudiar dret. Allà es trobarà amb un noi, en Yana, i de sobte una extravagant i bella noia li tirarà al seu recent conegut un ram de flors a la cara.
A partir d'aquest succés descobrirem el grup d'amics que s'anirà fent al voltant de Banri i els seus propis problemes.
Opinió
Vaig començar aquest anime sense cap motiu especial. Ni tan sols sabia que les light novel eren de la mateixa autora que Toradora! i simplement em va cridar l'atenció com una comèdia romàntica que prometia entretenir. Després de veure'l haig de dir que compleix perfectament amb el que volia i té alguns punts bastant positius. Tot i així deixa amb ganes de més com qualsevol adaptació de light novels no acabades.

La història comença de forma simple i l'únic que destaca és l'ambient universitari, una cosa no molt corrent en animes on l'institut sembla ser l'únic lloc possible on sorgeix l'amor. En qualsevol cas fins al tercer o el quart capítol no se'ns planteja el veritable dilema de la història. I crec que ha tingut l'originalitat d'usar aquest recurs tan típic per crear un triangle amorós que no se m'hagués ocorregut en aquestes circumstàncies. Encara que potser l'argument es va allargant molt donant voltes sobre el mateix no se m'ha fet pesat.

Potser un dels punts més positius per mi d'aquesta sèrie han estat algunes escenes còmiques que s'alternaven amb escenes dramàtiques. No diré a tots, però si en la majoria de capítols passa alguna cosa que almenys et fa somriure. Recordo particularment un capítol on es parodiava l'opening de Heidi, èpic és poc. És per això que a capítol per setmana se m'ha fet molt amena i de vegades fins i tot em feia ràbia no poder seguir veient i haver d'esperar.
Encara que està clar que no deixa de ser un romanç i que si no t'agrada el gènere és probable que no t'agradi o et s'avorreixi, la sèrie té un estil característic i personalment m'ha agradat bastant com a entreteniment.

Els personatges són un altre dels punts forts des del meu punt de vista. És clar que en un anime d'aquestes característiques si no suportes els personatges tindràs un problema, perquè els tindràs que suportar capítol a capítol com es desenvolupen i acabaran amb la teva paciència. Potser per a alguns la protagonista femenina Kaga Koko pot resultar insuportable, però a mi m'ha agradat. Excèntrica com ella sola, un assetjadora, i alhora insegura. He de dir que al principi pensava que no la suportaria però m'ha acabat agradant força i sobretot laYui Horie fa un gran treball donant-li veu.
Però a part de la Koko que per a mi és un dels personatges més importants sinó el que més, un altre punt bo és que es forma tota una colla d'amics en la qual tots tenen el seu paper i la seva importància. També destaca el Banri amb la seva inseguretat i el seu debat intern constant. Però també m'han agradat secundaris com Nana, Nijigen-kun... També hauria d'esmentar la Linda que si bé al principi la trobava interessant al final no m'ha acabat de convèncer.

Resumint una sèrie molt entretinguda amb moments còmics i dramàtics al mateix temps que aconsegueix enganxar-te i que sense moltes pretensions et fa riure i passar l'estona.

El millor: personatges, ambientació universitària, el conflicte del Banri
El pitjor: la sensació de no estar acabada per ser una adaptació de solament una part.


Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario