lunes, 10 de marzo de 2014

PBSALTV (CVII)

I després de molt temps torno amb l'entrada musical per animar una mica el bloc que últimament només penjo ressenyes. 
Us porto l'opening d'un anime que em té enganxadísima: Nagi no Asukara 
Ebb and flow 


El cas és que la sèrie ja s'està acabant (dijous passat van treure el capítol 22 i han de ser entre uns 24-26) i jo no li veig sensació de final. I és més, tinc un munt de parelletes en el meu cap que ningú m'assegura i el més probable és que no es compleixin: Hikari i Manaka, Chisaki i Tsumugu, Kosame i Sayu, Miuna i el noi que se li ha declarat... però suposo que això no acabarà així, encara que mai se sap. En qualsevol cas tinc por per un final molt precipitat. 

¿Seguidors de la sèrie? ¡Presenteu-vos amb les vostres opinions! 
Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario