viernes, 4 de octubre de 2013

PBSALTV (CII)

Hola! Ja us dic que tinc una ressenya pendent i no sé quan us la portaré. En qualsevol cas, segueixo molt estresada i ja veieu que aquesta entrada que acostumo fer-la el dilluns l'he anat deixant i l'he acabat fent el divendres. En fi, ara que per fi he trobat una estona us la porto amb l'opening del que serà la segona temporada de Little Busters! Si encara no sabeu que tinc una obsessió amb la visual novel es nota que no heu mirat el blog, fins i tot la capçalera està dedicada això. Però és normal que estigui més emocionada ara que comença l'adaptació del tros de la novel·la visual amb la qual possiblement hagi plorat més (sí, ho accepto, he plorat amb vàries visual novels). Així que tinc por i alhora una gran expectació amb aquest anime. La primera temporada em va agradar a veure que tal està aquesta.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cQ3loee4ohk

Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario