viernes, 20 de septiembre de 2013

Avís i PBSALTV (C)

Hola! Primer tot dir que m'he saltat un posa-li banda sonora a la teva vida, perquè se'm va oblidar, és trist però és així, el que passa és que (relacionat amb l'avís) només porto una setmana a l'insti i ja vaig estressada així que no em puc permetre passar tan temps dedicant-me al blog com voldria. Per aquest motiu la secció Paranoies de RiKanna queda suspesa fins a previ avís. Em sap una mica de greu, però a vegades costa trobar tema i estic intentant lliurar-me de tot el que puc per tenir més temps per fer deures. Intentaré mantenir el blog amb les ressenyes del que llegeixo.

En fi, després d'això us porto alguna cançoneta, en aquest cas una catalana que vaig descobrir fa relativament poc, "I a vegades". La lletra és genial sens dubte sobretot frases com "i a vegades els ocells fan cagarades" "i a vegades va i se'm cremen les torrades". O el final mític del apache.
Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario