martes, 27 de agosto de 2013

PBSALTV (XCVII)

I un altre Posa-li banda sonora a la teva vida, en aquest cas una ost de la sèrie Puella Magi Madoka, que tot i que en certa manera va ser un anime que el seu final em va decebre, la seva ost la trobo genial, m'encanta la compositora Yuki Kajiura (almenys en tot el que escoltat), així que en aquesta composició que em persegueix últimament pel meu cap segueix igual. De debò que us recomano si sou fans de les bandes sonores escoltar algun tema de l'Ost d'aquesta sèrie o simplement algun tema compost per Yuki Kajiura.
Sis Puella Magica 

Haveu escoltat l'Ost de la sèrie? Us agrada aquesta que us presento? Us agraden les bandes sonores en general? Alguna en especial? Expliqueu-me.

Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario