jueves, 22 de agosto de 2013

Els meus moments consumistes 6


Foto conjunta 1
Foto Conjunta 2
Començo amb els mangues. Aquí teniu dos volums de Lovely Complex o Love Com. No sé si ho sabeu, però vaig llegir aquest manga en línia, he vist l'anime dues vegades i després de tot això sóc una pesada i em decideixo a comprar la sèrie. Vaig lenta però estic en això. Potser us pujo algun dia una ressenya del manga encara que no ho sé.

Aquí encara no es vegi bé hi ha quatre toms de la sèrie Billy Bat de Naoki Urasawa 5-8.
M'encanta tot el que he llegit d'aquest autor encara que els seus finals siguin bastant dolents.
Aquest manga és bastant raret però alhora superinteressant. Vull més ...
Passant als llibres aquí tenim El joc d'Ender, Wicked i El mag d'Oz. La veritat és que del primer només he llegit bones crítiques, estan a punt de fer la pel·lícula i vull llegir més ciència ficció així que no m'ho vaig pensar gaire en comprar-lo. El mag d'Oz és un clàssic curtet que sempre m'ha cridat l'atenció, i sobretot després de descobrir el musical de Wicked i el llibre en què es basa. Així que els hi tinc ganes als tres.
Aquí teniu la bogeria: tres llibres en anglès. Ja he llegit abans en anglès i les visual novel sempre són en anglès així que amb llibres com aquests que són juvenils m'atreveixo.
El cas és que vaig anar a Anglaterra fa poc i no vaig poder evitar-ho, els hi tinc ganes als tres, aviat caurà algun. Volia coses que es llegissin ràpid i espero haver escollit bé. Sobretot que el llenguatge no sigui molt complicat i tal.


Aquests tres els vaig aconseguir en un concurs farà força temps. Si us dic la veritat no em criden l'atenció. Destaco el d'He jugat amb Llops  perquè se que van fer una pel·lícula i la història sembla que pot estar bé. Un és de poesia, gènere que no m'acaba d'agradar i l'altre és de Jordi Sierra i Fabra que promet, almenys, ser entretingut.


La meva obsessió post retrat de Dorian Gray ha acabat d'alguna manera en això que veieu aquí. Tres llibres d'Oscar Wilde. Li tinc moltes ganes a De profundis, però no quan em podré posar amb ell. I si, tinc ganes de llegir coses d'aquest autor.



Encara que no es vegi molt bé aquí estan Entrevista amb el Vampir, Un món Feliç, L'estrany cas de Dr Jekyll i Mr Hyde i Estudi en Escarlata. Tots són llibres bastant famosos. La saga de les Cròniques Vampíriques d'Anne Rice sempre m'ha cridat l'atenció, a més que té un munt de fans i almenys volia llegir el primer. Sempre he volgut llegir també alguna cosa de Sherlock Holmes així que al veure'l barat em vaig llançar a per ell. Un món feliç és una distopia que sempre m'ha cridat l'atenció pel reconeixement que té. I l'últim  és un clàssic que sempre m'ha cridat l'atenció.
Una altra de les meves obsessions és la saga de Cançó de Gel i Foc. Ara mateix estic llegint la tercera part i no vaig poder evitar comprar-me la quarta a veure-la en edició butxaca. Estic a l'espera del cinquè però primer crec que em toca posar-me al dia amb les meves lectures, cosa difícil.
Heu llegit algun? Algun que us cridi l'atenció?

Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario