sábado, 22 de junio de 2013

PdR30: Xorrades Cançó de Gel i Foc

Hola! Avui us vinc a parlar d'una recent obsessió que tinc amb Joc de Trons, bé i en general de xorradetes diverses. Us avíso que només he llegit dos llibres, i no he vist la sèrie, per tant no tinc tants coneixements sobre personatges / història com teniu alguns dels que pugueu llegir això. Simplement he decidit parlar sobre el tema, perquè porto una temporada en què necessito més d'això. De fet segueixo volent llegir més, però de moment m'ocupen altres lectures.

Amb quina casa us sentiu més identificats? Sou Starks que només sabeu que l'hivern s'acosta? O Sou més Lanisters amb afany de protagonisme, que us sentin vostre rugit? Per descomptat també tenim als Targaryen, Arryn... Si hagués de dir-vos alguna crec que escolliria als Lanister, m'agraden per algun motiu, bé, suposo que el motiu és en Tyrion, però com a casa això de ser dolents en general m'agraden. No obstant això en el test que us deixo aquí em va sortir Targaryen. (Està en anglès) http://www.gotoquiz.com/in_which_game_of_thrones_house_do_you_belong_1

Continuant amb els tests de personalitat, sens dubte aquesta saga si en alguna cosa tothom està d'acord és que té una gran quantitat de personatges així que dubto molt que algun no t'agradi. Ja sabeu que el nan és el meu favorit, però l'Arya també m'agrada entre d'altres. En fi, us deixo un altre test de personalitat, aquest de personatges.
En el primer m'ha tocat “Meñique” (en català no se el nom), molt millor. A més sinó puc ser o l'Euron Greyjoy o en Tyrion Lanister. M'ha tocat en Tyrion! (Encara que sigui secundari). Pol oposat Brianne, a aquesta encara no la conec suficient.
El meu resultat en el segon és una mica patètic, però en fi, honor a la veritat (que no existeix) en Gregor Clegane... M'he deprimit amb això però bé, és només un test de personalitat. (També en anglès)


Us mostro ara un enllaç molt interessant el d'un mapa interactiu en el qual pots mirar el recorregut de tots els protagonistes del llibre i que a més no et fa spoilers. Pots fer que et mostri el recorregut que han fet fins al capítol de la sèrie pel qual vas o fins al capítol del llibre que has llegit. Molt útil si un es perd encara que pot anar lent al carregar.

I ja acabant vull mostrar un vídeo on alguns actors de la sèrie canten el tema principal de la mateixa. La veritat és que m'he viciat a la banda sonora de tota la sèrie mentre llegia el segon.



I que, alguna xorrada de Joc de Trons / Cançó de Gel i Foc que us hagi interessat? Alguna que no hi estigui aquí que vulgueu compartir? Comenteu el que vulgueu!


Fins aquí el meu avorriment. - Hear me roar

No hay comentarios:

Publicar un comentario