domingo, 14 de abril de 2013

Yaoi + Editors de Manga + Estrès: Sekaiichi Hatsukoi ( 2 tempos anime)


Hola! Com últimament no miro tant anime (em dedico més al manga i les visual novel) intentaré millorar en aquest aspecte.
Títol: Sekaiichi Hatsukoi
Significat del títol: El primer amor més gran del món
Extensió: 12 capítols +12 capítols. (2 temporades)
Format original: manga
Adaptacions: anime, CD drama
Autora: Nakamura Shungiku
Altres obres de l'autor/a: Junjou Romantica, Hybrid Child


T'agradarà si: t'agrada el yaoi o no et fa res, t'agrada la comèdia, busques un anime curt (26 capítols en total no és molt), no t'importa veure alguna cosa que encara no té final conclusiu, t'agrada que en una mateixa sèrie hi hagi històries diferents.

Ni ho intentis si: no t'agrada el yaoi (amor entre homes), no t'agrada el romanç en general, busques alguna cosa que sigui molt profunda.


Sinopsi
Onodera Ritsu va patir un desengany amorós a la universitat amb un alumne més gran que ell, des de llavors s'ha tornat una persona bastant hostil. Hereu d'una editorial important intentarà treballar al màxim per ser un bon successor, però les males llengües sempre li atribueixen els seus èxits a la influència de la seva família. Per aquest motiu intentarà anar a una altra editorial per començar de zero i que no li puguin dir res. A causa d'un error acabarà per anar a la secció de manga quan ell sempre ha treballat en literatura, i el que és més el seu cap resultarà ser el seu primer amor.
Juntament amb aquesta història s'uniran també les de dos editors de manga i les seves parelles.


Opinió
Crec que és la primera sinopsi llarga que escric des de fa molt de temps! No m'ho crec, alguna cosa estranya hi ha en mi! Després d'aquestes exclamacions i exageracions justificar suposo l'extensió de la sinopsi amb el meu coneixement del manga abans de veure l'anime. Sí, sóc un cas estrany que primer s'ha llegit el manga i després ha decidit veure l'anime. La veritat és que no té gaire sentit però jo m'ho prenc com veure la pel·lícula després del llibre, per criticar bàsicament. Perquè com sol passar considero millor el manga que l'anime, però tot i així està força ben adaptat.


Sobre la història comparant-la amb el manga (que crec que és el que faré en tota la ressenya) el segueix bastant en gairebé tot exceptuant en la història d'en Chiaki i en Tori. Per als que no ho sàpiguen el personatge que fa el trio amorós (si us plau no em pregunteu com es diu) en el manga no surt per res. De fet en el manga aquesta història per a mi no tenia molta importància, o era la que menys m'agradava i en l'anime li donen força i amb el personatge nou guanya una mica més. No obstant això m'ha semblat que li treu més protagonisme a la història d'en Kisa i la veritat és que aquesta parella m'agrada molt així que per aquesta part m'ha faltat més reconeixement a la parella. La principal en Takano i en Ritsu crec que està ben portada, la veritat és que crec que és la meva parella preferida de Sekaiichi i Junjou (seguida de prop d'en Nowaki i en Hiro).


La veritat és que no em fixo molt en l'animació i tal, però hi ha moments que els dibuixos em semblen una mica estranys, sobretot la forma de la cara d'en Takano, encara que en el manga també passa una cosa semblant. No se, coses meves. Sobre la música els openings i els ending són d'aquests enganxosos que no impacten però que et pots posar a cantar una bona estona, la instrumental no és molt destacable però és agradable d'escoltar.
Us deixo:
Opening 2


Una ost que m'agrada força:


Sobre els personatges no tinc molt que comentar, la veritat és que tots m'agraden bastant. En Ritsu de vegades em treu de polleguera i estic segura que com a moltes fujoshis boges hi ha moments que et donen ganes de cridar "però si està clar que t'agrada en Takano diga-li-ho d'una vegada!". I en Takano és la persistència en persona, de debò amb tot el que es nega en Ristu hi ha moments que ho penso. Però com ja he dit m'encanta la parella. La veritat és que un altre personatge que m'agrada és en Kisa amb la seva inseguretat, i el contrast que hi ha amb ell i l'enlluernador Yukina.
En Chiaki el trobo molt indecís, i el punt de vista de Tori com aquí no es mostra (en el manga està explicat des del seu punt de vista) doncs sembla fred.


Resumint una adaptació bastant acceptable, com en la majoria de casos l'original és millor (i més llarg de moment, qui sap si algun dia el manga acaba podrien fer més temporades, almenys això crec jo) així que recomano el manga a qui li agradi la sèrie.


El millor: ben adaptat, bastant fidel al manga, per tant història entretinguda i bons personatges.


El pitjor: volia més Yukina x Kisa i menys Tori x Chiaki ,no, està prou bé així que només gustos personals.


L'he gaudit un: 3/5 (li poso el 3 perquè al manga li donaria un 4, si els hagués vist a l'inrevés primer el anime després el màniga potser tinguessin els dos un 4)


Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario