miércoles, 13 de marzo de 2013

Un manga shojo curt més: Kimi no Neiro

Hola! Per fi us porto una ressenya després d'estar tant temps perduda en algun lloc.

Títol: Kimi no Neiro - Your Melody
Significat del títol: La teva melodia (fa un joc de paraules amb el nom del protagonista, Neiro)
Extensió: 16 capítols (4 volums)
Autors: Haruka Fukushima
Altres obres de l'autor/a: AAA, Cherry Juice
Format original: manga

T'agradarà si: busques un shojo, no t'importa el transvestiment o t'agraden els mangues d'aquesta temàtica i vols un manga curt i acabat.

Ni ho intentis si: a tu els manga curts no et permeten empatitzar amb els personatges així que els evites, no vols un shojo o no t'agraden les coses que tenen transvestits per algun motiu estrany.

Sinopsi
A l'Akira Tsubakiya sempre li han dit que sembla un noi, però fa una promesa amb un noi d'anar al mateix institut junts. En aquesta mateixa conversa en Haru (el nom del noi) li diu que li agraden les noies amb cabells llargs, així que la Tsubakiya se'ls deixarà créixer enamorada d'ell. Quan li vol confessar els seus sentiments s'adonarà que en Haru té nòvia i que aquesta és molt femenina, tot el contrari del que és ella.
Però la nòvia d'en Haru resultarà un amic travesti que havia utilitzat per treure's de sobre les noies que anaven per ell.


Opinió
Bé, perdoneu-me se que la sinopsi d'avui és una mica caòtica, però pel que es veu avui no tinc capacitats d'expressar-me millor. En fi, suposo que és clar cap a on es desenvolupa l'acció i la veritat és que no té gran cosa més, crec que la sinopsi ha quedat més llarga que l'argument, però en fi, és el que hi ha.

Per què vaig començar aquest manga? Bé, doncs perquè buscava un shojo per llegir algun capítol mentre estudiava (per desconnectar i talp, perquè no tenia ganes d'estudiar) així que vaig buscar alguna cosa curteta i entretinguda i bé, això ho compleix, curt i simple, però més enllà d'això que voleu que us digui. M'ha deixat freda.

La història és la d'un shojo com molts altres, simple i sense res a destacar, però aquesta és la gràcia del gènere normalment. Això si, en algun moment podria haver intentat ser una mica més sorprenent. Si més no, a favor cal dir que sent curteta es llegeix en una estona i ja està, no et cansa.

Spoilers aquí!
El problema principal amb referència a la història és que el final no m'acaba d'agradar, acaba de forma oberta i la veritat m'hagués agradat més -això ja preferència personal- que en Neiro s'hagués deixat de transvestir, de noi estava més mono.
Spoilers aquí!

El dibuix no m'acaba d'agradar, però no sóc massa primmirada en aquests aspectes així que ho deixo passar.

El que tampoc no m'ha agradat han estat els personatges, la protagonista no és de les que m'agrada. En molts aspectes com això de deixar-se créixer els cabells per ell i tal (encara que això em recorda a una heroïna que em cau bé, la Haru...) simplement no puc empatitzar amb ella. En Neiro està bastant bé, però tampoc és el suficientment bo al meu perer. I bé la parella secundària queda secundària. La noia tenia altes possibilitats de ser un personatge més interessant però en fi.

Resumint una manga curt shojo massa normalet des del meu punt de vista, vols distreure't endavant.

El millor: entreté, és curt.

El pitjor: no té res especial.

L'he gaudit un: 2/5

Fins aquí el meu avorriment

No hay comentarios:

Publicar un comentario