lunes, 4 de marzo de 2013

PBSALTV (LXXX)

Hola! Avui us porto el que probablement sigui l'única entrada de la setmana, ja he dit en anteriors entrades que estic d'exàmens així que m'haureu d'enyorar (ho dubto, però qui no s'anima és perquè no vol). En fi, haig d'estudiar així que no m'enrotllo.

Rewrite - Yami no Kanata e  (el vídeo pot contenir spoilers, jo no m'atreveixo a mirar-lo)
M'acabo de llegir la primera ruta (Kotori en el meu cas) i la veritat m'ha agradat força, només que em faltaven unes línies més de text perquè m'hagués agradat del tot u.u

Rewrite- YO-SHI-NO
M'he rigut molt amb aquesta cançó, simplement genial amb el vídeo, encara que no entengui japonés el context és molt graciòs i simplement en Yoshino... en fi jajajaj

Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario