lunes, 18 de febrero de 2013

PBSALTV (LXXVIII)

Hola! Avui us porto dos cançons com acostumo a fer, i com la meva inspiració no dóna per més i els deures m'esperen (noo!) no dic res més aquí:

-On my own - Els miserables



Jo segueixo amb els miserables, però aquesta l'havia ignorat força i ara ha estat un gran descobriment. Se m'ha enganxat i estava a totes hores, ara ja s'ha anat una mica...

-A song for - Kira*Kira





Estic arribant al final de la visual novel (relativament), i ha millorat força així que dintre de poc ressenya al blog. Aquesta visual novel té realment una gran quantitat de cançons que s'enganxen una barbaritat, en fi aquesta us la deixo amb el lema:  With all my love to this fucking world! (Amb tot el meu amor per aquest coi de món!).

Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario