miércoles, 6 de febrero de 2013

Notícies 5: Rewrite i Roses Guns Days Season 1 ja tenen traducció al anglès

Hola! Avui us porto dues notícies molt suculentes pel món de les visual novel i aquells viciats que no tenim ni idea de japonés com puc ser jo. Rewrite i Rose Guns Days Season 1 ja tenen traducció al anglés!

Rewrite
La nova novel·la visual de Key Visual Arts per fi en anglès. No us podeu imaginar les ganes que tinc de jugar, una verdadera llàstima que no tingui temps i tingui una llarga llista que van primer d'aquesta T^T. Tanmateix aquest any la llegeixo segur.

Aquí la traducció:
http://amaterasu.tindabox.net/index.php?page=downloads



Rose Guns Days Season 1.
Aquesta també tinc moltes ganes de jugar-la, la nova obra de l'autor de Umineko *-*. La vull jugar, tot i que en aquest moment m'interessa més Rewrite. Perquè tenint tantes que haig de jugar surten traduccions? Clar que vull que tradueixin però no tinc temps material.

Aquí la traducció:
http://witch-hunt.com/links.html



Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario