domingo, 17 de febrero de 2013

Manhwa Yaoi: Totally Captivated


Hola! Avui us porto la ressenya d'un manhwa (còmic coreà) crec que és el primer d'aquesta nacionalitat que llegeixo.


Títol: Totally Captivated
Extensió: 6 volums 48 capítols
Format original: manhwa (còmic coreà)
Autor/a: Yoo Hajin
Altres obres de l'autor/a: Chen Gi dot com, Cartoon Teddy Boy (les dues shojo no yaoi)
Curiositat: hi ha tres dj de l'autora sobre el manhwa


T'agradarà si: busques yaoi no excessivament llarg ja ha ac amb trossos de comèdia.
Ni ho intentis si: no t'agrada el yaoi.


Sinopsi
L'Ewon és obligat a treballar per una màfia ja que el seu ex en Jiho encara ressentit amb ell per haver-li estat infidel té ara com a parella el cap d'una màfia (Mookyul). Però en Mookyul començarà a tenir interès per l'Ewon ...


Opinió
Vaig descobrir aquest manhwa gràcies a un blog on el posaven molt bé, com era yaoi i estava acabat no em vaig poder resistir. La veritat és que està bé. Abans de començar, això sí, haig de dir-vos que en ser un manhwa es llegeix com llegim els occidentals d'esquerra a dreta (sí, al principi no ho sabia). Una altra cosa, és el primer manhwa que ressenyo d'aquesta temàtica perquè és l'únic que m'he llegit sencer i està acabat (que no fos excessivament curt).

Les escenes de sexe són molt poc explícites així que si us interessa no us espantareu (jo aviso per si de cas).
La història és una comèdia romàntica amb alguns tocs d'acció (tampoc massa) amb els seus moments emotius. He de dir que al principi no m'assabentava del que passava (no ho vaig buscar en castellà i me l'he llegit en anglès... en fi) però de seguida que entres en situació els capítols són molt curts així que deixen amb intriga i t'insten a seguir llegint. Sobretot el final per a mi ha estat una gran part del manhwa, en tot el seu transcurs els dos protagonistes no tenen mostres d'amor tan evidents com en aquesta part. Una altra cosa que m'ha agradat de la història és que els dos ja es coneguessin en el passat i que aquest moment hagués impactat tant a en Mookyul.

Però encara que tot sigui positiu i la recomano a tothom que li agradi el yaoi (o no li importi) i busqui un romanç entretingut tampoc puc destacar res que sigui molt impactant o que m'hagi fet posar aquesta història per sobre d'altres d'amor així que es queda com normaleta però entretinguda

Els personatges, els dos protagonistes són encantadors, la veritat és que l'Ewon al principi no em convencia però després d'adonar-me de com havia viscut i tal al final m'ha agradat. En Mookyul m'ha encantat el seu paper, i sent un cap d'una màfia ja us podeu imaginar com és el seu caràcter, però després és molt afectuós. I que és millor que el contrast? Sempre diré que si una parella sempre discuteix i tal quan arriba el moment és molt més emotiu que una que sempre es molt amorosa.

Resumint una història d'amor yaoi sense res molt complex, entretinguda amb personatges interessants que és recomanable si busqueu alguna cosa amb aquestes característiques.

El millor: entretinguda, personatges interessants, bon romanç, curta
El pitjor: simple, no té res impactant


L'he gaudit un: 3/5


Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario