martes, 12 de febrero de 2013

Innocent a la pressó: Enzai - Falsely acused


Hola! Avui us porto una nova ressenya d'una visual novel ja us aviso que és un bl game (boy loves game per tant yaoi, per tant gays) i que no és per a tots els públics, té escenes fortes en molts sentits.
Títol: Enzai - Falsely acused
Significat del títol: fals acusat (enzai també significa el mateix)
Estudi: Langmaor
Altres obres de l'estudi: Absolute obedience
Format original: visual novel
Adaptacions: OVA
Extensió aproximada: Mitjana (10-30 hores)
Idioma: anglès
Edat: +18
Enllaços d'interès: http://vndb.org/v124

T'agradarà si: t'agrada el yaoi, no t'importen les violacions amb violència, busques històries simples

Ni ho intentis si: odies el yaoi, no toleres les escenes fortes, busques una història molt complexa.

Sinopsi
En Guys està amb els seus amics quan comença a ploure i es refugien en una botiga, aprofiten per robar menjar però el botiguer corre darrere seu. La mala sort d'en Guys farà que un senyor anomenat Guillidas l'agafi i l'obligui a confessar un assassinat que no ha comès posant-lo en la presó.
Depèn de les opcions que triïs en Guys podrà sortir de la presó, morirà, trobarà l'amor ...
Deu finals per escollir, tu tries.

Opinió
El primer de tot, es que la sinopsi no m'ha quedat massa bé, i això de tu tries cutre amb ganes, però ignoreu-ho si voleu. Ara que ja ho he dit us explico, estava llegint tranquil·lament Kira * Kira però de moment no em semblava gaire interessant així que vaig caure en la temptació i vaig pensar que volia alguna cosa amb yaoi. La veritat és que ha estat curteta però algunes rutes m'han agradat bastant.

Primer de tot he de dir el que ja he esmentat, això és una visual novel amb contingut bastant bèstia, però el que podria haver estat només violacions i bestialitats sense sentit arriba a tenir el seu costat molt tendre i de vegades còmic. Ara m'explico més:

Ordre de preferència de rutes: Jose> Lusca> Shion> Sad Lusca> Evan> Vallewida> Normal

CONTÉ SPOILERS!

Val, començaré per la qual m'ha agradat menys, el normal. M'explico, gairebé totes les rutes que he posat en el meu ordre -doncs falten tres que són bad endings que no els he posat i potser el Lusca sad tampoc- inclou el que passa al normal ending més els successos específics per tant com passa en tots no ho valoro tant. Al cap i a la fi en totes aquestes (excepte el sad lusca) surt de la presó així que el normal no té res d'especial.

Després tenim la meva ruta preferida, en Jose, aquest personatge és molt tendre. Vull dir *prometo que no em deixaré portar per la meva obsessió dels tsunderes...* no és tendre en el sentit de ser ridícul sinó que és bastant bèstia i sempre està violant i molestant a un noi, però en la seva ruta s'acaba enamorant del protagonista, sempre discuteixen, però a mi m'encanten aquest tipus de relacions.
Jose x Guys

Després d'ell l'advocat, en Lusca, també és un personatge amb una bona ruta, i té una escena amb contingut sexual molt graciosa. En fi també és una ruta molt recomanable i la seva relació amb en Guys és tendra.

Una altra que m'ha agradat, en Shion, aquest noi sempre somriu però després ens adonarem que té por de ser proper a algú. El seu final quan tots els personatges estan al seu restaurant sembla el més complet (encara que a en Jose ningú el treu dels meus favorits i en Lusca tampoc). També m'ha agradat bastant.

Sad ending Lusca: aquest per no ser un final bo és bastant emotiu i com les dues següents no m'han agradat crec que es mereix el lloc.

Evan: aquest personatge prometia molt, m'agradava la seva personalitat, però la seva ruta és molt incompleta sembla que li falti alguna cosa.

Vallewida: no m'agrada aquest personatge, però és que a més no hi ha ni una declaració d'amor ben feta...

Spoilers fora!

És una visual novel bastant curteta, es posa en mode automàtic quan hi ha text llegit per tant molta estona el text se'n va volant literalment (és a dir has d'esperar a arribar a una escena nova). Els gràfics no m'acaben d'agradar del tot. La música posa en situació que és l'important.

Us deixo l'opening que em va costar descobrir (sempre me'l saltava sense saber-ho) té escenes no aptes per sensibles:
Resumint, una visual novel curta amb algunes rutes bastant recomanables si busques històries d'amor curtes, altres que no m'agraden massa però com no és llarga està bastant bé. Això si, té escenes de violació bastant dures així que no recomanada per a qui no les toleri, tampoc per a qui no busqui yaoi.

El millor: algunes rutes són molt mones, les tres que he posat primer i sobretot la primera Jose *-*

El pitjor: en alguns moments es fa curta en algunes rutes, els gràfics tampoc m'agraden massa.

L'he gaudit un: 3/5

Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario