miércoles, 9 de enero de 2013

Els meus moments consumistes 5

Hola! Avui us porto un nou Els meus moments consumistes amb unes quantes compres que no he pogut resistir amb l'excusa del nadal i tal. Per cert, el contingut de les meves compres us pot sorprendre en aquesta ocasió, avís.
Aquí la foto amb tots els llibres ... Bé, queda bé posar-la però allò de ser útil, no ho és gaire. Entre altres coses perquè no es veu res. En fi, així us ple de curiositat i us veieu obligats a seguir mirant (ho dubto molt...).


Doncs no se si es veu bé, però encara us pugui estranyar us trobeu davant Dràcula i Frankenstein. La veritat és que tinc ganes de llegir-los. Potser siónn molt densos potser no... La veritat és que no tinc ni idea però tinc ganes de conèixer l'original i últimament m'ha donat per mirar reptes de llibres que cal llegir abans de morir i mira...

El retrato de Dorian Gray. I aquí un altre exemple de més del mateix que, en aquest cas, és molt menys gruixut i sembla ser un lectura curta encara que no em refio de les aparences, la veritat és que no se que haig d'esperar. És el que té sentir tant a parlar d'un llibre que al final ja no saps ni que pensar.
Choque de Reyes i Tormenta de Espadas. La meva obsessió més recent o el que probablement s'acabi convertint en una. El primer em va agradar molt així que vull llegir-los com més aviat millor, això si, no us negaré que veure la seva mida em segueix tirant enrere, sobretot el tercer que l'han dividit en dos.



La vida de Pi i La trilogia de Nova York. He de confessar que aquests dos són les compres amb les que  m'he sorprès més a mi mateixa. La vida de Pi em cridava l'atenció pel títol i vaig saber que hi havia un tigre pel tràiler de la pel·lícula (encara que no l'he vist). Més enllà d'això no se res. En quant al segon he de confessar que... No tinc ni la més remota idea que va, només que té fama que l'havia vist en diverses llistes i la curiositat impulsiva va poder amb mi.

I això és tot, crec que els llibres d'aquesta vegada han estat eleccions estranyes, tot i així tinc ganes de posar-me amb tots.

Fins aquí el meu avorriment.


No hay comentarios:

Publicar un comentario