jueves, 22 de noviembre de 2012

PdR15: Les meves obsessions 2 - I que tingui el cabell llarg

Hola! Avui us vull portar una de les meves obsessions més ridícules (us podeu riure de mi tot el que vulgueu). Ho confesso, tinc un requisit imprescindible per fixar-me en un noi, ha de tenir els cabells llargs, com més millor.


Se de moltes persones que quan coneixen algú el primer que miren és els ulls (de fet crec que és bastant típic), altres es fixen en la manera de caminar o fins i tot en el paquet o en les mamelles (depenent del gènere, és clar ). Bé, doncs jo sóc la rareta que quan veu un noi es fixa en el cabell i que si no té una longitud mínima passa a ser un més d'aquest món. I què és el que em fa ràbia? Que en aquesta època no s'estilen gens els nois amb cabelleres exagerades. A què em refereixo amb cabelleres exagerades? Vegem uns exemples de cantants que en els seus bons temps em semblen summament atractius. A part que m'encanta com canten:
Bon Jovi
Axl Rose

Què us sembla? Els trobeu guapos? Horribles? Amb uns cabells massa exagerats? Opineu sense por, això si, no busqueu fotos seves ara, sobretot de l'Axl Rose (qui avisa no és traïdor). Però tot i això us vull continu parlant de cabells, és cert que he dit que si un noi té el cabell curt ja no el miro, bé doncs he de dir que hi ha una excepció: si té rínxols * - *
Ara si, això és tot, avui he estat més curta del normal, però és que no tinc més imaginació per parlar de la meva obsessió dels cabells llargs. Avís, les pròximes setmanes és possible que hi hagi menys activitat al blog, que estic d'exàmens u.u
Fins aquí el meu avorriment

No hay comentarios:

Publicar un comentario