domingo, 4 de noviembre de 2012

Els meus moments consumistes 4

Hola! Avui vinc a mostrar unes quantes cosetes que m'he anat comprant, unes quantes al saló del manga, altres no i en fi aquí us deixo amb les fotos. Bé, no del tot, abans de començar us he de informar que la secció abans rebia el nom de IMM (in my mailbox) que moltíssims blogs tenen, però com no ho trobava oportú (doncs la veritat rebo poca cosa, algun concurset i últimament en pocs participo) he decidit canviar-lo per un més d'oportú. En fi, que a partir d'ara els meus moments consumistes, encara que aviso que aquesta secció l'actualitzo molt de tant en tant.

Foto conjunta

Bé, aquí veieu totes les meves compres, com podeu observar la majoria són mangues perquè li vull donar us al ipad.

 
Aquí els dos únics llibres en aquesta ocasió i cap juvenil (crec que no estan considerats així, la veritat és que no estic molt segura). El color de la màgia de Terry Pratchett forma part de la saga del Mundodisco (móndisc en català? no ho se la veritat) que fa molt temps que tenia ganes de llegir-la així que en veure'l tan barat (a la foto crec que es veu clar el preu) no vaig poder evitar la temptació.
Tòquio Blues l'he comprat principalment perquè fa temps que vull llegir alguna cosa de Murakami i aquest és el que més conec, a més m'ho han recomanat i ja és hora que li faci cas en alguna cosa jaja.





Bé, el primer tom de Nodame Cantabile, l'he comprat encara que ja m'he llegit la sèrie completa per internet, o principalment per això. La vaig llegir per internet m'ha agradat així que vull ajudar a l'autora, ho se estrany. Així i tot no sé si seguiré comprant toms suposo que temps al temps l'arribaré ha acabar, o no qui sap.

La resta és un llibret finet dumineko en anglès que he comprat bàsicament perquè és una de les poques coses d'umineko que he vist al saló del manga i necessitava tenir alguna cosa (obsessions meves).
En LoveCom (o com jo sempre li he dit: Lovely Complex) m'ha passat el mateix que amb la Nodame, el vaig llegir a internet i per respecte a l'autora (i ja de pas a les editorials que fan l'esforç de traduir) he comprat aquests dos. Espero poder continuar i de moment em falta rellegir el segon.

D'aquest manga no he fet ressenya així que potser algun dia caigui.
I Billy Bat és el "nou" màniga de Naoki Urasawa autor d'algunes obres que m'encanten com 20th century Boys o Monster (les dues he llegit el manga però no l'he ressenyat perquè fa molt de temps).

De moment només he llegit els dos primers i ja puc dir que tenen l'estil de l'autor, un WTF! constant i supercomplicados, m'encanta * - * encara que odio els seus finals.
Fa poc us vaig deixar la ressenya de l'anime Mirai Nikki i com em va agradar bastant doncs... Manga comprat. De moment només m'he llegit el primer, he de dir que és molt semblant a l'anime.
I aquí la joia de la corona: la trilogia de pel·lícules de 20th Century Boys * - *. Jo pensava que no havien estat doblades al castellà així que quan me les vaig trobar al saló del manga no vaig poder evitar comprar-les, de moment he vist la primera i la considero molt ben adaptada respecte al còmic (si, és del mateix autor que Billy Bad ).






I això és tot. Què us sembla? Alguna cosa que us agradi/interessi? 

Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario