lunes, 1 de octubre de 2012

PBSATV (XLVIII)

Hola! Què tal tot? Bé? Malament? Regular? Què no m'importa? Bé, no intentava invair la privacitat de ningú -_- En fi, no us podeu queixar he fet una salutació més original que de costum que se queda amb un simple hola... Prometo que un dia començaré una entrada dient adeu (no ho crec? O si?). Ho se, es nota que he de fer altres coses i no tinc ganes...
Bé, doncs per a no faltar al costum us deixo musiqueta:

Someone like you - Adele
D'acord, ja se que l'èxit d'aquesta cançó (tothom motivat amb ella i tal) va ser l'any passat però en aquells moments no podia amb la cançoneta (acostumo a anar en contra de les modes com a regla natural...) . Ara per algun motiu estrany i per alguna lògica borrosa se m'ha enganxat com una mala cosa i fins i tot m'agrada una mica.... Crec que si la meva jo del passat veiés això li agafaria una depre jajaj.

Stand - Lenny Kravitz
Del que s'entera una, les dues són del 2011 i jo sense saber-lo... Bé aquesta segona s'enganxa molt i el videoclip m'agrada amb l'ambientació de concurs de tv.

Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario