lunes, 22 de octubre de 2012

PBSALTV (LXI)

Hola! Ja vinc de nou (com cada setmana així que de novetat res, perdoneu el joc de paraules dolent) amb cançonetes pesadetes. Espero que us agradin:

Sweeney Todd - There was a barber and his wife

 
Fa molt poc vaig veure la pel·lícula i m'ha agradat bastant i les cançons ja se m'han enganxat, el dia de Halloween us publicaré ressenya de la pel·lícula (aprofito com és terror el dia de la por).

Bon Jovi - Always

 
Per algun motiu estrany se m'ha enganxat moltíssim aquesta cançó i m'agrada així que aquí queda. Cert que només és una cançó d'amor com moltes altres però m'encanten el rock parlant d'amor, és contradictori però alhora (al meu parer) li dóna molta força. Em passa el mateix amb el Sweet Child of Mine de Guns N 'Roses us puc assegurar que el primer cop que la vaig escoltar ni em va passar pel cap que pogués parlar d'amor.

Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario