domingo, 7 de octubre de 2012

Noticies (2): Ja ha sortit el primer capítol de Little Busters!

Hola! Portava esperant per molt de temps l'aparició d'aquest anime i les meves ganes van incrementar més després de llegir la visual novel i quedar-me encantada amb ella. Ara per fi ha sortit el primer capítol així que estic duper-emocionada.
En fi, així que aquest és el propòsit d'aquesta entrada informar, Little Busters! ja té primer capítol i cada setmana un més per tant... A veure'l tothom, ja no hi ha excusa! jaja
Bé, suposo que s'ha de dir que el primer capítol va sortir ahir dia 6 d'octubre, però això ja no importa.
De moment comparant amb la visual novel només puc dir que em sembla genial que hagin conservat moltes de les veus i les músiques. En quant a extensió espero que siguin 26 caps (la veritat encara no m'ha quedat clar si són 13/12 o 26/25) perquè la visual novel és molt llarga i per adaptar-la bé considero que haurien de ser uns 26 .
Os deixo l'opening: (m'agrada més la versió de la vn però no està malament ^^ )

Ending: (prefereixo els altres endings de la visual novel però... potser els posen més endavant, qui sap)
Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario