jueves, 6 de septiembre de 2012

HdR: La Partitura de l'avorriment Part 1.1.2.2


Ja havien passat dues setmanes així que no tenia sentit escriure un missatge electrònic a algú amb qui només havia parlat un cop. Vaig llançar el paparet on estava escrit el correu, i així em vaig oblidar d'aquell noi que es deia Ferran. Aquell estiu va passar sense pena ni glòria, al igual que ho van fer tots els que em van quedar de la meva existència. Si hagués de resumir amb una paraula la meva vida crec que avorriment seria la més adequada...
BAD ENDING.
Crec que podràs entendre que aquest no és el millor final que pots aconseguir per la protagonista. Per aquest motiu si vols continuar llegint més sobre les aventures d'aquesta noia et prego que tornis a la decisió anterior. És a dir, t'has equivocat triant (no crec que fos tant difícil, però bé...).
Mozart- Requiem, Lacrimosa.
Pd: veste acostumant, tots els bads endings acaban porten aquesta música...

No hay comentarios:

Publicar un comentario