miércoles, 29 de agosto de 2012

PdR9: Mangues als quals estic/estava enganxada

Hola! Aquest paranoies de RiKanna us vull parlar d'alguns mangues que estic seguint, he abandonat i el que estic a punt d'acabar.

Manga actual (Aviat ressenya)
Nodame Cantabile
Sinopsi:
En Shinichi Chiaki sempre ha volgut ser director d'orquestra, però a causa de la seva fòbia als viatges en avió i vaixell no s'ha mogut del Japó on estudia al conservatori piano i violí. Allà, coneixerà la Nodame, una estudiant de piano una mica peculiar.

Aquest és el manga que estic seguint i que ja estic acabant. Per què l'he continuat i és l'únic que acabaré? Bàsicament perquè ha acabat de publicar-se. Ara mateix estic al Opera-hen deu capítols addicionals a la història principal.
L'anime està francament bé adaptat així que no recomano llegir el manga si no es té molt interès. Jo el vaig llegir per escoltar música clàssica, és a dir cada vegada que interpreten alguna cosa no torno a llegir fins que l'he escoltat, per això he anat bastant lenta.
Et pot agradar si: t'agrada la música clàssica, busques personatges carismàtics, et va agradar molt l'anime (encara que el manga és gairebé el mateix que l'anime)


Mangues que segueixo quan surten els nous capítols.
Seiyuu-ka!
Sinopsi:
La Hime té un somni, convertir-se en actriu de doblatge i fer un paper en un anime amb una dobladora que admira profundament. Per fer-ho anirà a una acadèmia especialitzada però tindrà problemes perquè la seva veu no sempre és com hauria de ser ...

De la mateixa autora que Special A (el final en el manga no em va acabar de convèncer) estic molt viciada a aquesta història. Enamorada d'en Kudou Senri (crec que es diu així) i amb ganes de que hi hagi més amor.
Et pot agradar si: busques comèdia romàntica lenta (costa de trobar amor), tens interès en el món dels seiyuu (actors de doblatge), et va agradar Special A o l'estil d'aquesta autora.

Watashi ni XX Shinasai!
Sinopsi
La Yukina escriu novel·les per a mòbils de bastant èxit amb el pseudònim Yupina, però començarà a escoltar dir als seus fans que l'amor no està ben tractat en les seves novel·les. Per entendre millor que és l'amor començarà a obligar un noi que faci missions amb ella.

Al principi la protagonista m'agradava molt, fent missions per entendre millor l'amor i així poder escriure una novel·la més realista era original, però ara es torna una mica pesadet, tot i així de moment encara té el seu interès.
Et pot agradar si: busques un shojo entretingut i amb un inici diferent a l'habitual
Kaichou wa maid sama!
La Misaki és la presidenta del consell d'estudiants, però també és una maid, és a dir treballa de cambrera en un cafè cosplay (cosa que no està molt ben vista). Un dia l'Usui un noi que mai l'obeeix descobrirà el seu secret ...

Crec que és un manga bastant conegut. És cert que ha baixat l'interès respecte al principi però les tsunderes (aquí definició Tsundere) com la Misaki m'encanten i l'Usui ... Crec que a moltes ens agrada, no?
Et pot agradar si: vas veure l'anime i et va interessar (jo vaig veure una mica de l'anime i em vaig enganxar al manga com una mala cosa abandonant l'anime), vols un shojo amb una Tsundere de prota ...

Mangues que he abandonat, però potser reprenc la seva lectura algun dia (o no).

Akuma to love song.
La Maria anava a una escola privada religiosa però ha estat expulsada i per tant ara va a una pública de poc prestigi. Fer amics és una cosa difícil amb la seva personalitat, però dos nois comencen ha parlar i poc a poc...

Va començar bé, la protagonista em resultava diferent de les que acostumo llegir i tal, però va arribar un moment en què em va avorrir i el vaig abandonar.
Et pot agradar si: busques un shojo amb una protagonista diferent

Kyoukai no Rinne

Des de petita la Sakura pot veure fantasmes, però ha après a viure amb això i ja no li resulta un gran problema. Un dia a la seva escola apareix un nou noi, en Rinne, un shinigami encarregat d'atrapar fantasmes.

El vaig començar a llegir perquè és de la Rumiko Takahashi (Inuyasha, Ranma 1/2) i no està malament però m'ha acabat cansant, sempre és el mateix i no hi ha evolució... Això si, m'encanten Rinne i els seus problemes monetaris.
Et pot agradar si: et van agradar altres obres de Rumiko Takahashi, busques acció, baralles i problemes personals ...

Skip Beat!
Tracta sobre la Kyoko una noia de setze anys que s'escapa de casa amb el seu millor amic perquè aquest compleixi el seu somni de ser una estrella. Però tot canvia quan l'escolta parlar d'amagat dient que només la veu com una serventa. En aquest moment la Kyoko canvia radicalment i comença una carrera en el món de l'espectacle per així poder-se venjar del noi sent més famosa que ell.

També el vaig conèixer per l'anime, i és molt entretingut al principi però arriba a ser exasperant, té un ritme molt lent i els progressos van molt a poc a poc, però en fi, potser algun dia recupero la seva lectura ...
Et pot agradar si: t'agrada el món dels actors/actrius, i t'ho prens amb calma ...

Gakuen Allice
L'amiga de la Mikan, la Hotaru s'ha anat a una escola per a gent amb habilitats especials. La Mikan, que no vol separar-se d'ella la seguirà i així ingressarà en aquesta escola estranya.

Vaig veure l'anime i li vaig donar una oportunitat al manga perquè havia llegit que era més fosc i si ho és, l'anime se'ns presenta molt “infantiloide” i el manga toca temes més foscos (tampoc us penseu que és una super tragèdia però hi ha diferència). El problema és que ho estava llegint en anglès i tot començava a ser molt complicat i em vaig cansar perquè encara no havia final.
Et pot agradar si: vols una mica de màgia, amor (poc, molt poc), amistat i felicitat de la vida en un principi ...

Això és tot de moment no em vénen més mangue al cap. N'he llegit més però o els he acabat i no n'he fet ressenya (llegits abans del blog) o els he abandonat molt ràpid Que, coneixeu algun? Alguna recomanació?
Fins aquí el meu avorriment.



No hay comentarios:

Publicar un comentario