lunes, 13 de agosto de 2012

PBSALTV (XLII)

Hola! Avui us porto versions de bgm (backgroundmusic) d'umineko, he trobat una feta en plan clàssic i m'encanta *o*. Aquí us deixo una demo amb trossos de totes les músiques d'en zts fetes en aquest estil:

I ara us deixo dues versions en mode complert, m'han agradat molt les dos i no m'he pogut decidir:

Far una de les meves cançons preferides d'umineko


Worldend, no és de les que més m'agraden però aquesta versió li dóna un toc molt màgic (gairebé em recorda a música d'ambient per a Disney).

I com sóc una pesada us deixo encara més música:
Dai on clasics.
És que parlar de bgm d'umineko és també parlar de dai en certa part així que com no he posat música seva us deixo la banda sonora de Higurashi.

Fins aquí el meu avorriment.
Avui me he enrotllat més que de costum, sorry :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario