jueves, 9 de agosto de 2012

HdR: La partitura de l'avorriment Part 1.2

(Com he arribat aquí? Retorna a la decisió anterior.)

Part 1.2
-Si, ho he vist tot. Ets un hacker, oi? Saps que sempre he volgut conèixer un? Em sembla increïble això que fas!
El noi és va quedar en silenci durant un minut, va mirar un moment cap alguna direcció de la discoteca i va fer un gest. Vaig girar-me i vaig veure com el noi dels somriures per a tots va treure el mòbil va anar cap on estava jo i sense donar-me temps de actuar em va agafar i em va treure de la discoteca, va trucar a algú i el va obligar que vingués.
Vaig quedar retinguda pel noi dels somriures que ara tenia una expressió diabòlica al rostre fins que va venir algú que se'm va portar sense que jo pogués fer res per lliberar-me (tots tenien massa força per mi) i em va portar a un carreró.
A partir d'aquí només us puc dir que vaig notar un dolor penetrant provinent d'un tir que em va alcançar al cap, vermell i una llum intensa....
BAD ENDING. (final dolent)

Mozart- Requiem, Lacrimosa.

Crec que podràs entendre que aquest no és el millor final que pots aconseguir per la protagonista. Per aquest motiu si vols continuar llegint més sobre les aventures d'aquesta noia et prego que tornis a la decisió anterior. És a dir, t'has equivocat triant (no crec que fos tant difícil, però bé...).
Enllaç superior per anar a la decisió anterior.  
Cansat de Bads endings? Guia per no perdre't en les decisions d'aquesta història. (Próximament)

Pd: ves-te acostumant, tots els bads endings  porten aquesta música...

Fins aquí el meu avorriment.




 

No hay comentarios:

Publicar un comentario