domingo, 3 de junio de 2012

Un drama romàntic: Koizora la pel·lícula


Hola! Us deixo una ressenya, en aquest cas és d'una pel·lícula. No sóc molt de cinema però com és japonesa i també té un dorama doncs aquí us la deixo.
Títol: Koizora: Setsunai Koi Monogatari
Significat del títol: Cel d'amor: Una història trista d'amor
Format original: Novel·la
Adaptacions: Dorama (6 episodis), manga i pel·lícula
Autora: Mika
Curiositat: es diu que està basada en fets reals i ha estat criticada per tenir contingut no apropiat per a joves.

T'agradarà si: busques drama i romanç.

Ni ho intentis si: odies les coses lacrimògenes o tristes

Sinopsi:
La Mika és una estudiant normal i corrent que un dia perdrà el seu mòbil. Aquest serà trobat per un noi, Hiro, que començarà a trucar-la enamorant-se així l'un de l'altre.

Opinió:
-Primer de tot recordar que estic parlant de la pel·lícula no tinc ni idea d'altres adaptacions o de com pot ser l'original.
-Segon si us plau si planeges veure això ni se t'acudeixi mirar la wikipedia coneguda per salvar els estudiants de dificultats i per fer spoilers bestials.
-Tercer no he pogut veure la pel·lícula completa, potser em falten uns 6 minuts o així del mig. Per algun motiu no l'he pogut trobar a youtube (suposo que copyright) però com l'he entès igualment i he vist gairebé tot crec que puc opinar.

Ara si, Koizora és un bon drama que és molt probable que et tregui unes llàgrimes. Al principi ja ens trobem una història d'amor poc idíl·lica, de seguida sorgiran problemes grossos. Aquests problemes són els que la crítica japonesa considera no aptes per a joves, però jo crec que són un toc molt realista per a la història.

SPOILERS AQUÍ
Llavors ve el gran punt a favor, la separació. Tot d'una en Hiro deixarà a la Mika dient-li que ja no l'estima gens. I aquí és on l'espectador si no coneix la veritat (jo com ja he dit gràcies a la meva amiga wiki ja ho sabia) odiarà a Hiro de tot cor volent al nou i amable novio de la Mika, en Yu.
Però en Hiro té els seus motius i aquests són la gran sorpresa per a l'espectador i el gran drama. O qui què hagi vist Koizora no ha plorat en l'escena on la Mika s'assabenta?
Realment crec que és un punt molt dramàtic que pot resultar una mica irealista (tant pensar en la protagonista per part dels dos nois) però és increïblement emotiu i si és cert que tot està basat en fets reals és encara més increïble.
SPOILERS FORA

Els personatges destaquen els dos masculins que són molt bones persones. La protagonista no m'ha acabat d'agradar del tot però com noia normal serveix.
Entre els masculins que he destacat m'encanta en Hiro i crec que moltes de les que han vist la pel·lícula també els ha agradat.

Sobre la música no em vaig fixar gaire ho sento, crec que en el dorama hi ha una cançó que està força bé però en la pel·lícula en la que surt no la vaig poder sentir completa (ha de tenir relació amb el copyright) així que no us poso res.

En resum, si busques un romanç dramàtic, aquesta és la teva pel·lícula. La recomano.

El millor: bon drama, et pot sorprendre
El pitjor: és una bona història però tampoc és la gran obra mestra.

L'he gaudit un: 4/5

Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario