sábado, 16 de junio de 2012

PdR 3 Sobre com va començar el tractament de nos...


Hola, hola, hola! Molt bon dia!~~~I just came to say hello~~Bon dia ningú m'ho ha demanat però fa bon dia~~
(MENTIDA! si estic aquí escrivint això no pot ser un bon dia)

Bé, continuaré amb el meu monòleg sense sentit en la seva tercera part. Perquè suposo que haig de continuar, o potser no? Em pregunto si hauria de parar o hauria de continuar? Hauria d'escriure o posar una fotografia? Hauria d'intentar fer alguna cosa més original en aquesta secció o hauria de seguir amb només coses simples? No ho se però crec que la resposta és...HAURIA DE PARAR DE FER PREGUNTES RETÒRIQUES!

Espera, encara amb les preguntes retòriques us haig de preguntar una cosa...: Ésser o no ésser aquesta és la qüestió. Doncs pregunta'm, sóc o no sóc. Jo crec que no sóc, sabeu perquè? (ara hauríeu de preguntar fent veure que us interessa, perquè?)
Ho se, teniu una gran curiositat en saber-ho, així que us respondre...: PERQUÈ JO NO SÓC, NOS SOM!

Si, incultes, he intentat posar-me al vostre nivell però ja no podem ocultar-ho més, nos som més importants que tots vosaltres junts per tant no podem utilitzar una simple primera persona quan ens referim a la nostra gran, honorable, important, invencible, genial, perfecte... (la seva vida va passar mentre buscava algun adjectiu que la pogués descriure).

Perquè coi hem posat aquesta fotografia? Doncs, simplement hem buscat "foto estúpida" al google i és el primer que ens ha sortit.. Què pensem sobre això? Absolutament res. Només que està insultant la nostra persona ja que acabem de fer preguntes que és podrien considerar estúpides. Per tant a la nostra defensa direm...: La utilització de preguntes estúpides coneixen que aquestes ho són en un primer lloc, denota intel·ligència a més cal dir que és poden utilitzar per la integració entre la humanitat i així passar desapercebut. ^^
Fins aquí el meu avorriment, si us plau no prendre això seriosament.

No hay comentarios:

Publicar un comentario