lunes, 28 de mayo de 2012

PdR: Presentació nova secció


Hola! Presento nova secció, benvinguts a PdR o dit d’una altra manera el nom del blog en secció: Paranoies de RiKanna.
Què hi haurà en aquesta secció? Doncs probablement res d’interessant o potser la cosa més increïble del món. O dit d’una altra manera el primer que se’m passi pel meu cap, no us puc assegurar res.

Perquè vull fer això? Bàsicament perquè tot i estar estressada necessito més armes per combatre el meu enemic anomenat Avorriment. És cert que aquest enemic és comú a tothom però en el meu cas estic preparant tot l’arsenal amb el nom d’estrés per a combatre’l amb totes les meves forces. En resum això només és una imposició que m’obligaré a escriure de manera setmanal (o intentaré com he dit abans no puc assegurar-vos res) sobre el primer que se’m passi pel cap.

Resumint això és un offtopic sense contingut relacionat amb res o amb tot on servidora expressarà les seves paranoies i per fi li donarà un sentit al nom del seu blog.
Us convido a unir-vos a l’èpica batalla contra l’avorriment amb el que sigui que escrigui aquí (tot i que potser només caureu definitivament a l’abisme gràcies a les meves paraules).

Ah! Se m’oblidava, també existeix la probabilitat de que algun dia us escrigui una  blog-novel·la cutre en aquesta secció.
*Si us plau no us prengueu seriosament el contingut d'això*
Foto que expressa el teu estat d'ànim quan estàs llegint això i notes que hi ha algú que s'avorreix més que tu, o potser la meva si se que hi ha algú que llegeix això.

Mmm què et puc explicar? Si, l'altre dia em vaig assabentar que la Terra és rodona i gira! A què no ho sabíeu? Doncs us explicaré un altre fet molt interessant: LA RELACIÓ ENTRE UNA VACA I UNA PILOTA Tot i així perquè ho entengueu m'he de canviar d'idioma (tranquils es castellà):

La vaca da leche. La leche da el queso. El queso da la mantequilla. La mantequilla no da nada. El que nada no se ahoga. El que se ahoga es un bruto. Bruto mató a Cesar. Cesar vivió en Roma. Roma está en Italia. Italia está en Europa. Europa está en el mundo. Y el mundo es una gran pelota.

Ho se, ara em respecteu profundament i em considereu la vostra deessa, però recordeu només us acceptaré com els meus acòlits si us sabeu el text anterior de memòria i si em construïu un temple en honor meu. Avís: hi han places limitades!
Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario