martes, 17 de abril de 2012

PBSALTV (XV)

Hola! Avui tinc que posar-vos l'entrada setmanal de música. La veritat és que no em fa gaire il·lusió tenir dues entredes de música juntes, però tampoc moriré per això. El problema és que entre la visual novel (que no tinc temps per jugar-la) i el llibre que m'està agradant bastant però no puc avanzar tant ràpid com m'agradaria (si t'interessa el llibre és el nom del vent) tinc un problema que podríem resumir amb la mateixa paraula que tortura a tothom TEMPS!
No m'enrotllo més, aquesta és la melodia que tinc bastant enganxada, jo diria que massa però m'agrada:
Aquí teniu una versió més curta, bàsicament l'he posat pels ànecs que apareixen, crec que us poden interessar una mica més.

Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario