viernes, 13 de abril de 2012

PBSALTV (XIV)

Hola! Aquesta setmana he tornat a la tortura psicològica (altrament anomenada escola) i per aquest motiu he estat una mica ocupada i gairebé no he pogut posar el Posa-li banda sonora a la teva vida, he anat allargant la seva producció fins que aquí el divendres em teniu intentant posar-hi alguna cosa.
En fi, en aquests moments estic passant una crisis de gustos musicals. Perquè? us preguntareu, doncs bé, el problema (tot i que tampoc és un problema del tot) és que m'agrada: la música clàssica, el rock català, l'anglés, la música japonesa, les bandes sonores i segur que alguna cosa més. No m'hauria de preocupar però crec que entendreu perquè l'anomeno crisis si compareu aquests dos exemples que posaré a continuació:
Welcome to the jungle~~Guns 'n roses

Air on the G string~~Johan Sebastian Bach

Si, podeu comprobar que són... una mica DIFERENTS, només una mica.
Però en fi, que voleu que us digui, m'he viciat a les dues (entre moltes altres cançons, aquesta setmana està tenint bastantes cançons diferents) i volia que notessiu el petit canvi.

Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario