martes, 6 de marzo de 2012

IMM (III)

Hola! Aquí us deixo aquest imm (in my mailboix o com es digui). Abans de posar les fotos dir-vos que tot i que en un principi s'utilitzés per a posar com diu literalment el nom, fotos de llibres que t'han enviat jo també (o bàsicament) l'utilitzo per a les fotos de les meves compres..  La veritat és que he tardat més del que esperava en fer-la però en fi, aquí està:
Primer la foto amb tots els llibres aquí exposats.

Aquest primer llibre és Isla de Nam de Pilar Alberdi l'he guanyat en un concurs del blog En el mundo de la fantasía, on també em van enviar els tres marcapàgines que veieu a l'esquerra. En un altre concurs del mateix blog vaig guanyar el que està en horitzontal. La veritat és que no sabia que isla de nam era una novel·la curta però em cridava l'atenció perquè passa en Venecia.
Aquest altre llibre: Tempus Fugit lladres d'ànimes d'en Javier Ruescas també el vaig guanyar en un concurs, en aquest cas del blog The juicy julls. La veritat és que m'he passat moltes vegades pel blog de l'autor i la veritat sempre pensava que estaria bé llegir alguna cosa d'aquest així que a veure si m'hi poso.
 Aquí Cavall de guerra i Divergent, comprats per mi com tot el que ve a continuació. La veritat és que de la distopia he sentit meravelles i Cavall de guerra em sembla interessant que estigui explicat per un cavall. Dintre de poc (encara que no m'hagi llegit molts dels llibres de l'anterior imm) crec que començaré amb divergent.

 Delirium i pandemonium. La veritat és que vaig caure en la temptació al veure'ls i vaig pensar vull llegir més distopies. Per tant només vaig poder comprar-los. Tambié he llegit molta crítica positiva. O resumint Visca el consumisme!



 La meva germana viu sobre la llar de foc i junts. La veritat és que no puc resistir-me a comprar distopies tot i que després no m'agradin i sobre el de la meva germana.. té pinta d'estar força bé.


I aquí teniu el meu ipad portat pels reis (ho se una mica tard) i ja se que no és un llibre. Però com tinc ja alguns llibres en ell vaig pensar en fer-li una foto. ^^



En fin, això és tot amics..
Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario