sábado, 21 de enero de 2012

La veritat no potser vista sense amor: Umineko no naku koro ni Chiru Ep 6~The dawn of the golden witch

 
Hola! Us porto una crítica d'Umineko, en aquest cas, l'episodi 6. Què us pot dir una fan d'aquesta història? Genial, i ho asseguro amb la veritat vermella.
Títol: Umineko no naku koro ni Chiru Ep6~~the dawn of the golden witch.
Significat del títol: Quan les gavines ploren dispersió, la força de la bruixa daurada
Estudi: 07thexpansion
Continuacions:
Umineko no naku koro ni Chiru Ep7~~the requiem of the golden witch.
Umineko no naku koro ni Chiru Ep8~~the twilight of the golden witch.
Precedit de:
Umineko no naku koro ni Ep1~~the legend of the golden witch.
Umineko no naku koro ni Ep2~~the turn of the golden witch.
Umineko no naku koro ni Ep3~~the banquet of the golden witch.
Umineko no naku koro ni Ep4~~the alliance of the golden witch.
Umineko no naku koro ni Chiru Ep5~~the end of the golden witch.
Format original: Sound novel
Adaptacions: Anime (4 primers episodis)/manga (Crec que tots)
Idioma: Anglès (dintre de poc en castellà)Edat: sense escenes eròtiques, escenes gore no explícites tot i que potser que la trama costi d'entendreEnllaços d'interés:

CONTIÉ SPOILERS DELS EPISODIS ANTERIORS.
Sinopsi:
 En aquest sisé joc el game master és Ushiromiya Battler, intentant demostrar que coneix la veritat sobre el tauler de joc. Aquest joc es centra en un dels misteris més grans de tota la història donant pistes sobre el mateix: Qui és la Beatrice? Un altre tema important és l'amor....
Opinió:
 Aquest episodi està dedicat a l'amor. D'acord, potser que dit així soni una mica cutre, però tenint en conta la gran oració d'umineko (la veritat no pot ser vista sense amor) la cosa ja té més sentit.
Per tant la trama aquesta vegada es centra en un duel d'amants que ens fa preguntar durant tot el sant episodi quin sentit té (tot i que jo ja ho sabia per culpa de spoilers), el combat Game master=Battler (Cosa que la veritat és fa estrany) VS representant els humans=Erika i després la dimensió d'Ange que torna aparèixer amb les seves conversacions amb un nou personatge anomenat: Featherine Augustus Aurora.
I la veritat a diferencia del episodio 5, aquestes principals focus d'atenció (apart dels repetits assassinats) m'han semblant interessants i per res m'he avorrit, a més de tenir la meva ració d'escenes
ÈPIQUES.

Mm.. He de dir, que tot i que encara no s'hagi explicat en aquest episodi, jugo amb avantatja ja que m'he fet spoiler i conec un factor clau pel desenvolupament de tot, però tot i així, umineko té la capacitat de sorprendrem. Dir que l'última escena del episodio en si (sense la tea party) sonant de fons
a birth of a new witch es genial, awesome, èpica i molts adjectius a la vegada. I lo millor del cas es que coneixia les frases pel motion graphic.
Una altra cosa que m'ha encantat és quan Erika confirma el estat dels que estan en les habitacions, sincerament no m'ho esperava.

En aquest 6 joc aprenem el fonament de la màgia; és una cosa possible si ho pots fer per tu mateix sense necessitat d'ella. A la vegada crec que s'entén la (més o menys) igualtat del joc entre el bàndol de la bruixa i l'humà gràcies a la norma de que tota màgia té un truc possible o sinó causa un error lògic (famòs en aquest joc juntament a certa habitació tancada molt interessant pukuku). Confirmant així la pròpia no existència de la màgia.

Passant als personatges haig de dir que Furfur i Zepar són 2 dimonis més afegits a la col·lecció de éssers estranys que hi ha a Rokkenjima, és a dir, que passen sense pena ni glòria tot i que podem considerar-los necessaris representant l'amor.
En canvi, per aquest joc m'he fixat més en la nova Beatrice i en Featherine. La primera, tan diferent a como era abans i amb la seva germana que la complementa la he tolerat més que la nina sense vida del episodi 5. I la segona li ha donat un punt de vista del escriptor/lector que personalment m'ha agradat molt.

La música és com sempre de dai, i la música de dai m'encanta així que simplement m'agraden tots els temes. Però com no us posaré tots els nous del episodi 6 (tot i que la idea és temptadora XD), us poso el que he anomenat abanss amb la vocal (a birth of a new witch) i alive cançó que sobretot sona en el duel Shanon VS Kanon i per escenes semblants.
Altres cançons pròpies del episodi genials són: blue butterfly, (crec recordar que es deia així) rebirth,. Usan no kaori i engage of a marionette entre altres.

Finalment dir, que lentament m'aproximo a la veritat d'umineko, que vull llegir ja l'episodio 7 i 8 però abans m'he proposat fer altres coses TT. 

El millor: escenes genials, música, el nivell de tensió creix (necessito llegir ja més umineko!!) 
El pitjor. Ah, qué té alguna cosa dolenta? No se, la tea party em va deixar una mica estranyada (la hidden tea party en canvi em va provocar més ansies de voler llegir més). 
L'he gaudit un: 5/5

Fins aquí el meu avorriment <See you again. Have a nice day>

No hay comentarios:

Publicar un comentario