domingo, 1 de enero de 2012

Entre déus, dimonis i humans: shuffle!


Hola! Aquí estic de nou. Què sóc pesada? Bé, és possible, però queda sota la vostra responsabilitat llegir el que vaig a escriure a partir d'aquí, així que si us esteu avorrint és culpa vostra.
En fi, cada cop faig presentacions més llargues per a posar-me a escriure sobre el que toca -_-. Així que sense més preambuls començo avui a parlar-vos de la visual novel que recentment he acabat:
Títol: Shuffle! (crec que la traducció de l'anglés seria aleatori, això si no pregunteu quin sentit té).
Estudi: Navel
Extensió: 30-50 hores
Continuació: Really Really/ Tik Tak
Format original: visual novel
Adaptacions: anime, manga.

T'agradarà si: sabeu el que són les visual novel, o en el seu defecte els jocs que són simuladors de cites i t'agraden, no t'importa que una història no sigui bona si té bons dibuixos o si és entretinguda.

Ni ho intentes si: és per a majors de 18 anys té escenes eròtiques així que si no les toleres per favor no ho llegeixis (tranquil/·la aquesta entrada no té contingut d'aquest tipus), tampoc ho facis sinó entens l'anglés (no està traduida), si necessites un bon drama o almenys bon argurment tampoc és recomenable per a tu...

Sinopsi:
Rin Tsuchimi (crec recordar que s'escribia així) un estudiant normal i corrent que viu amb una noia anomenada Kaede. Un dia, de sobte (si, aquelles casualitats de la vida) la princesa dels déus i la dels dimonis aniran a la terra i resulta (continuen las casualitats) que les dues volen casar-se amb en Rin...
I evidentement tú ets en Rin depén de les teves desicions amb qui et quedarás. Tens 5 noies així que et pots donar per satisfet.

Opinió:
Ordre de preferència de las rutes del joc: Lisianthus > Asa >Primula > Kaede > Nerine (tot i que el ordre potser una mica lliure..)
Puff... En fi, suposo que tampoc tenia moltes expectatives en una visual novel còmica, però us puc assegurar que això, és del pitjor que em podia imaginar com a resultat..
Que us puc dir: totes les heroines són, almenys en un principi, bastant carismàtiques, però a mida que van desenvolupant-se les seves histories les personalitats es van asemblant massa. I una personalitat tan meravellosa com podia ser la Primula acaba convertint-se en alguna cosa exactament igual de fastidiosa com poden ser les personalitats de la Kaede o la Nerine... Clar que tenen matisos, però odio aquesta dedicació completa al noi. D'acord, se que és molt típic japonés però si almenys haguessin tingut bones histories... però no és el cas.
Sense revelar res (almenys per ara) he de dir que la història de Lisianthus era la primera que llegia i la em va semblar bastant bona, de fet vaig pensar que si continuava en aquesta linia el joc seria bo. Llàstima que continuarà amb Nerine i em trobés amb una història exactament igual. ¿de debó on està la originalitat?
En quant al que se suposa que són les rutes menors... Asa i Primula m'agradaven de personalitat, però el canvi radical de la segona m'ha matat, la segona s'ha mantingut bé. Parlant de l'última heroina que m'he deixat de comentar, la Kaede, pensava que la odiaria, però m'ha sorprés cap a bé.
Això si, on està el drama? És que no li trobo. Si que les histories estan ben lligades, és a dir les relacions entre totes les heroines son bones, però no causen l'impacte dramàtic que tindrien..
En quant a música, només puc destacar la cançó de Nerine i l'opening, aquí estan:

Però acabar aquí exposar els meus dubtes existencials de Shuffle!
SPOILERS AQUÍ:
1-Perquè Nerine sempre el tracta de -sama i fins al final segueix igual?
2-Quin és el secret perquè en Rin pugui arribar a enamorar a 7 noies? (contant a Kykyou i a la semblant a Nerine, ni idea de com es diu en aquest moment)
3-Els japonesos necessiten una heroina que li digui Oni-chan al protagonista?

Lo millor: mmm... hi ha alguns personatges que estan bé (kykyou, asa, primula al principi..)
Lo pitjor: on quedo el drama? O almenys el argurment...
L'he gaudit un: 2/5 (en fi, podeu veure que m'ha encantat i que també ho fa i ho farà sempre el sarcasme)
Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario