martes, 3 de enero de 2012

El meu germà em salva de tot: Ore no Imōto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai


Hola! Aquí us deixo la primera crítica de l'any. En aquest cas és tracta d'un anime:

Títol: Ore no Imōto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai
Significat del títol: No hi ha manera de que la meva germana petita sigui així de maca
Format original: Light Novels
Autor: Tsukasa Fushimi (Autor)
Hiro Kanzaki (Il·lustrador)
Extensió: 9 volums / 12+4 capítols anime
Adaptacions: Anime, manga, visual novel.
Curiositats: wikipedia s'expliquen bastantes, jo puc dir que vaig veure la caràtula de “Tate stay night” que era clarament la parodia de la visual novel Fate stay night


T'agradarà si: busques una serie curta, còmica, t'interessen les relacions entre germans... 
Ni ho intentis si: estas fart de les series amb poc argument, gens èpiques i que són només còmiques..
 Sinopsi.
 En Kyosuke és un estudiant de 17 anys que mai ha tingut una gran relació amb la seva germana Kirino de 14 anys. Fins que un dia, quan arriba a casa es troba un DVD d'un anime de magical girls. Encara més sorprenent, dintre d'aquest es troba un joc eròtic Love With Little Sister!, durant el sopar intenta treure el tema, però només aconsegueix el rebuig del seu pare que li té odi als otakus.
Més tard la seva germana, el farà anar a la seva habitació i allà li ensenyarà la seva gran col·lecció de videojocs eròtics (eroges) i animes que té i li demanarà que ho mantingui en secret.

Així començaran les aventures i desventures del germà ajudant en tot el que pot a la seva germaneta.
 
Opinió. 
Se que últimament estic molt repetitiva amb una frase, però és que tampoc no trobo cap història que sigui més que: “una història per a passar l'estona”. I aquesta serie no ha passat d'aquí, al contrari, crec que dintre de passar l'estona a vegades m'ha avorrit i tot.
Però tot i així m'he forzat a veure-la perquè sent jo una jugadora de visual novels (que li agradaria poder gaudir de més però que no té temps) em feia molta gracia veure a la Kirino amb la seva mania per les germanetes petites. Jo la tinc amb les tsunderes i la veritat és que en aquesta serie no em puc queixar dels personatges, Hi ha tsunderes per totes bandes!

Tot i això, la serie cau bastant en la repetició, Kirino=problema Kyosuke=solució, li falta romanticisme (tot i que entenc que el incest podia ser un problema però crec que les light novel se'n van més cap aquesta direcció). 
SPOILER AQUÍ!
I el pitjor de tot, el dramatisme de Kirino se'n va a América esta mal portat.. Bé, i dir que el good ending sobrava bastant, entenc que volien donar-li estructura de visual novel, però ho podien haver deixat amb la true route hi ja està...
 
SPOILER FI! 

De la música puc dir que gairebé cada capítol cambien l'ending, tot i així, no recordo de la majoria així que us poso l'opening (del qual van canviant algunes escenes segons el capítol al que li correspon).
En fi, dir que és una serie amb bons personatges, fins i tot els secundaris estan força bé (m'encanta Kuroneko i volia saber més coses sobre la misteriosa i rica Saori..) però que l'argument cau en la repetició i li falten certs punts importants per qualsevol història. Això si algun dia es tradueixen les light novels, potser que lis doni una oportunitat i me les llegeixi.. 
El millor: personatges,  
El pitjor: li falten certs punts importants en l'argument repetitiu que haguessin fet d'aquesta una serie molt millor.

L'he gaudit un: 3/5 
Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario