domingo, 1 de enero de 2012

DrugXInterpersonalRelationshipXBuling: Yume miru kusuri: una droga que et farà somniar


Hola!! Avui us vinc a parlar d'una visual novel. D'una que em vaig llegir fa temps..
Aquí començo:
Títol: Yume miru kusuri, una droga que et farà somniar.
Estudi: rúf.
Extensió: 10-30 hores aprox
Idioma: traduida al castellà
Edat +18

T'agradarà si: les histories de amor amb noies en problemes t'agraden, les visual novels també, les histories realistes (o que ho intenten ser) t' agraden, no necessites màgia perquè alguna cosa t'agradi..
Ni ho intentes si: aquest joc conté escenes eròtiques(és una pena per a la gent que no les accepti, perquè és una bona història), així que sinó les acceptes no la llegeixis, tampoc ho facis si odies alguna de les coses que s'ha dit anteriorment eln el t'agradarà no t'agraden.

Sinopsi:
Kouhei Kagami un noi normal i corrent. Bones notes, vida social correcta, però sent un buit dins de si, es sent com sino hagués res pel que viure i la seva existencia només es bases en complir amb les obligacions de la seva avorrida rutina.
Quan comença aquesta visual novel 3 noies apareixeran en la vida del protagonista per canviar tot allò al que estava acostumat així que escolleix a qual d'aquestes vols ajudar i així et passaras les 3 rutes del joc.

Opinió:
Ordre de preferència: Nekoko>Aeka>Kirimiya.Sobre aquesta visual novel hi ha dues opcions en quant al gust: que t'agradi només la ruta de la Kirimiya o que t'agradin les altres dues rutes. Com podeu veure sóc del segon cas.
Què trobaràs en cada ruta?
Bé, en l'opening (el posaré més endavant de l'entrada) ho posa de forma general: drug X bullying X interpersonal relationship (cada una pertany a una noia i estan ordenades igual que el meu ordre de preferència). És a dir droga, buling i alguna cosa que encara no entenc.
Ara explicaré cada una per separat:

->Nekoko: Per mi la ruta principal i la que li dóna títol al joc (una droga que et farà somniar) la personalitat d'aquesta “fada” és genial, i el final de la ruta sorprén a qualsevol així que simplement amb aquesta ruta fa del joc indispensable per a qualsevol amant de les visual novels.
El tema de les drogues i les seves conseqüèncias t'agrada? Aquesta es la teva ruta i a més està tractat des d'un punt de vista molt original





->Aeka: Aquesta va ser la primera ruta que vaig jugar en aquest joc, vaig pensar que seria la millor del joc però la de Nekoko em va agradar després més. Té el punt de dramatisme genial, però el que més em va agradar i que no m'esperava va ser

spoilers

quan gairabé maten a l'Antoniette

spoilers fora.
Si el tema del buling, t'interessa aquí està una ruta recomenable.




->Kirimiya: D'acord, dir que aquí està la decepció del joc (segons el meu punt de vista). La ruta de Kirimiya no em va dir res. A part de que està com una cabra, i que vol viure la vida al límit, em va faltar alguna cosa per a que aquesta ruta valgués la pena per mi.. Per culpa d'aquesta ruta baixa la nota del joc.

En quant a música l'opening m'agrada molt i algunes parts de la lletra d'aquest estan molt encertades (estan en japonés).Algunes d'elles traduides serien: El fil conductor es trenca perquè tu em mires de reull/ El paisatgee que canvia com un calidoscopi si tu sonrius/ Hauriem d'acomiadar-nos d'aquest món on tu i jo ens trobem?
Alguna ost està bé, així que us deixo l'opening i una ost.

En fi, a mi em va agradar bastant a excepció de la ruta de Kirimiya, cada u amb els seus gustos.
El millor: música bé, la ruta de l'Aeka i la Nekoko estan bastant bé. 
El pitjor: ruta Kirimiya.L'he gaudit un:  3/5 (es mereix el 4 però per kirimiya baixa nota)
Pd. Si algú em digués que significa interpersonal relationship estaria molt agraida
Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario