martes, 6 de diciembre de 2011

Posa-li banda (VII)



Hola!!
Avui us poso una cançó coneguda (NOVETAT xd) i no és en japonès! Quina és? You Raise Me Up

Conec aquesta cançó des de fa temps. De fet la primera versió que vaig escoltar va ser la del opening de Romeo x Juliet (NO MIREU AQUESTA SERIE, ÉS UNA COSA DOLENTA DE VERITAT) és a dir en japonès. Després vaig investigar la versió original. I ara, per a la Marató s'ha fet una versió en català que està molt bé. Conclusió? M'agraden totes les versions d'aquesta cançó. Potser que l'hagués oblidat durant un temps però al escoltar la nova versió se m'ha tornat a enganxar.







Videos:
1-Versió original (bueno, no se si quien la canta es su autor o no)
2-Versió catalana
3-Versió japonesa
Fins aquí el meu avorriment..

No hay comentarios:

Publicar un comentario