martes, 13 de diciembre de 2011

Posa-li banda sonora a la teva vida (VIII)

Hola! Què tal us va a la vida? Jo aquí agobiada i viciada a Umineko (EP 5) en les meves estones lliures.
Així que, gent intuitiva, o que hagi llegit entre lineas sabrà que la cançó d'avui pertany a aquesta sound novel, així que si la cançó d'Umineko no naku koro ni Chiru; Ep 5~The end of the golden witch:

Aquí la versió original de la cançó: the great detective knows. La que seria la cançó representativa de l'Erika Furudo. Us agrada? A mi se m'ha enganxat i encara més la versió amb veus:

Abans d'acabar amb l'entrada musical dir alguna cosa important de la lletra: ¡parariroparapara!
No m'he tornat boja, (suposo que ja ho estava) en canvi, si escolteu la cançó us adonareu (o no) de que en alguns moments s'escolten frases d'aquest tipus, i no, en japonès no signifique res així que seria lalala o alguna cosa així. Perque ho dic? Per que m'encanta: Parariroparapara~~
Així que avui us dic:
Fins aquí el meu avorrit: Parariroparara!

No hay comentarios:

Publicar un comentario