jueves, 15 de diciembre de 2011

IMM (II)

Bones! Avui, com gairebé sempre estic cansada, morta però com tinc massa llibre per a llegir i ara estic amb Umineko he pensat que per fer alguna cosa útil amb aquests, tocava un IMM i aquí està.

Bé, primer tenim aquí el regal del meu amic invisible bloggero (que m'encanta tot) organizat por un rinconcito donde compartir. El llibre? Una canción para ti.
Li tinc ganes. A més, últimament llegeixo coses denses (exemple la vall dels cavalls) i vull/necessito alguna cosa més lleugereta així que crec que aquest de seguida que acabi la meva actual lectura el començo.




Els quatre llibres que veieu aquí son guanyats en un concurs del blog Más que vampiros (Si!!!!! el meu primer concurs que guanyo, el dia que em vaig assabentar no m'ho creia). Potser que els llibres no siguin molt coneguts (jo abans de guanyar-los no sabia de la seva existència) però per la seva contraportada no semblen estar malament. Així que ja veuré.


















                                                                               A aquesta saga li tinc moltes ganes, he llegit crítiques
gairebé totes bones, i no se, la frase de la contraportada es inspiradora.
Així que tinc ganes, problemes? amb lo totxos que són tardaré bastant en acabar-los.




I ja per a acabar, l'última part d'Eragon. De la qual  em puc imaginar el final, però el tinc que llegir. I la lladre de llibres, que a part d'atraure'm el títol i la  portada el que em va conduir a fer el pas definitiu de comprar va ser que estava narrat per la mateixa Mort. M'interessen molt els punts de vista estranys així que no podia faltar.

Això és tot. Us agraden? A mi si, evident, però és evident que se'm acumula la feina xD.
En fi, per a no faltar al costum:
Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario