miércoles, 30 de noviembre de 2011

Posa-li banda sonora a la teva vida (VI)


Hola! Aquí la meva cançó de la setmana:
Sobre la cançó
Títol: One more time, one more chance. (un cop més, una oportunitat més)
Pel·lícula: A 5 centímetres per segon.
Avís: Pot contenir spoilers sobre la pel·lícula.

  Aquesta cançó per a mi és melancolia i la veritat és que encaixa genial amb la pel·lícula.
Sobre aquesta dir que no està malament, però jo vaig tenir un cert problema (no sabia que el noi de la part 1 i 2 era el mateix i llavors em vaig sentir tonta i no em va arribar tant como ho hauria d'haver fet). Això si, tampoc és genial, però gracies a la cançó recordes la història i li prens més afecte.

En quant a la lletra us podria dir que m'encanta la repetició de (està en japonès però traduïda) buscar per totes bandes la seva figura, en les finestres del tren, en la vía oposada , en els meus somnis també..

Li dóna el toc de desesperació cap a l'amor perdut impossible de recuperar.
Si os interessa aquí teniu la adaptació de la lletra al castellà i al català.
Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario