viernes, 21 de octubre de 2011

Presentació del bosc dels cors adormits + IMM (I)

Hola! Bé, aquí estic fent una entrada a temps real quan encara no he acabat de traduir totes les entrades -__-.
Però és que finalment he pogut anar a la presentació del bosc dels cors adormits d'Esther Sanz i tot i que no hagi fet fotos (aviso) em fa molta il·lusió comentar.
Començant la presentació Francesc Miralles (autor de Retrum) ha fet unes preguntes a Esther sobre les seves novel·les per a centrar-nos. Abans l'editora de Montena ha dit unes paraules per presentar.
Després el torn de preguntes en las quals potser que no hi hagin hagut moltes però gent interessada si que ni havia.
Finalment les firmes i les fotos, jo com he dit al principi no fotos, però bé tinc la firmeta i molt il·lusionada per anar a la meva primera presentació.







  I ara, començo amb el meu IMM (I) que la veritat, em fa molta ilu ^^
Primer aquí teniu els llibres de cole. Castellà: Bajo la fría luz de octubre i català: Aloma i Joc brut. La veritat és que no es molt normal fer fotos dels teus llibres de cole pero als de català lis tinc bastant ganes.
 
Bé i aquí els tres que he/m'han comprat per iniciativa pròpia: el bosque de los corazones dormidos que la portada i el títol m'atrauen bastant. A més anant a la presentació evident que me l'he comprat.
Verd maragda, que de seguida me'l començaré a llegir.
I el valle de los caballos segona part de la saga els fills de la terra que el primer volum ja ressenyat em va agradar molt.

Per acabar només dir una cosa estúpida: el ninotet és Ryuk el shinigami de Death Note que m'encanta *o*.
Bé i evidentement el meu comiat habitual:
Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario