sábado, 8 de octubre de 2011

Lovely Complex


T'agradarà si: t'agraden les comedies i busques  histories que et facin riure un bona estona.
Ni ho intentes si: quan busques un anime lo primordial és que tingui un bon argument/trama.
Títol: Lovely Complex
Títol curt: LoveCome.
Extensió: 24 caps (anime)/18 volums (manga)
Format Original: Manga
Adaptacions: Anime i Live Action (no veure sota cap circumstancia)
Autora: Aya Nakahara
Estudi del anime: Toei Animation.
Curiositat: la autora va morir en mitat del manga


SINOPSI
La foto que teniu a la vostra esquerra resumiria tot el Gran argument d'aquesta serie (noteu la meva ironia en gran). Koizumi Risa té un complex per la seva altitud ja que 1,70 al japó no es una estatura molt normal per a una noia i Atsushi Otani té el complex invers mesura 1,56 i és un noi. Els dos van a la mateixa classe i al seure's junts els comencen a anomenar amb el nom d'un duo còmic japonés format per algú baixet i algú alt.
A partir d'aquí començaran la gran quantitat d'estupideses que succeeixen al voltant d'aquests dos i els seus amors.

Opinió
Ja ja ja. Realment no té res aquesta serie però m'encanta. Les situacions tan exagerades son molt gracioses i m'encanta la parella que formen aquests dos. En quant a personatges hi ha que destacar que els únics importants son ells, els amics en fi.. estan per a molestar tot i que potser que en Maiti-sensei tingui una mica més d'importancia.
La música: openings i endings no són molt bons, pero he de dir que hi ha una o dos OST (original soundtrack o en català BSO) que sempre que les escolto em treuen un somiure i en general tota la OST està bastant bé:


Depenen dels gustos les cares dels personatges deformats en les situacions gracioses agadaran o no. A mi personalment m'agraden, li donen un toc aun més còmic. Exemple:






Koizumi Risa (la protagonista) amb la cara normal.













Koizumi Risa (la mateixa d'abans) amb la cara deformada.







 AVIS IMPORTANT: NO MIRAR EL LIVE ACTION SOTA CAP CIRCUMSTANCIA,COM JA HE DIT ABANS.
L'he gaudit un: 4/5( l'humor es el que fa la puntuació, no la trama)

PD: Un detall que em vaig fixar d'aquesta serie que he vist 2 cops... la protagonista es canvia el pentinat en cada capítol, no?
Lo milor: les situaciones que tindrien que ser tràgiques i son del tot còmiques
Lo pitjor: potser que l'argumento, però des del meu punt de vista aquesta serie no necessita un argument bo, només hi ha que riure's i disfrutar.
Fins aquí el meu avorriment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario