jueves, 13 de octubre de 2011

Anticrepúscle: 18 raons per odiar Crepuscle


Crec que el títol ho diu clar, però per si algú té dubtes: ODIO CREPUSCLE. Per tant si ets fan d'aquesta saga ignora això, o sino t'enfadaras inutilment, la meva opinió tambié conté spoilers.
  I aquí les meves raons:
1-Des de quan els vampirs brillen quan els hi dóna el sol? (molt vista)
2-Edward Cullen vol protegir a Bella de tal manera que fins i tot  l'acompanyaria al vater per si un cocodril li mossega el cul
3-Bella té molt mal gust, s'hauria de quedar amb en Jacob (dins del meu odi prefereixo a en Jacob)
4-Gracies a Crepuscle li tinc por a les portades negres (el meu color preferit) en la secció juvenil perque se que seran un plagi o alguna cosa pitjor.
5-Gracies a Crepuscle literatura juvenil romàntica=(en la majoria de casos) atracció magnética sense sentit.
6-Els vampirs succionen sang humana, si o si.
7-La relació entre la Bella i l'Edward és la cosa més sosa que he vist en la meva vida, alguna vegada riuen? Dues vegades al mes, tot és protegir protegir i més protegir.
8- Lluna nova ha arruinat la poca dignitat que li quedava a Bella Swan, com pot dependre tant del estúpid més gran inventat?
9-La lluita de a trenc d'alba es la cosa més inutil que he vist. Ningú és mor, ni tan sols es toquen, només
estan un bandol davant de l'altre i tenen lluita psicològica.
10-Perque nasos es tenen que enamorar dues criatures no humanes de algú humà i tan patètic com es la Bella. Quines casualitats no?
11-Que algú em digui. Quin es l'argument d'aquests llibres? Un vampir s'enamora d'una humana. FI
12-Si des del principi se sap que Bella Swan és convertirà en vampir i es quedarà amb Edward Cullen Quin misteri té?
13-Final ultra-feliç forçadissim. Pobre Jacob, no es queda amb ningú, què fem amb ell? No passa res imprimació al rescat, s'enamora de la filla de la seva estimada i llest, tot el món content.
14-MAI s'haurien d'haver fet aquestes pel·lícules, els llibres ja tenen un desenvolupament lent, les pel·lícules son encara pitjors, sembla que mai vagin a acabar i son del tot empalagoses.
15- Com algú pot hiperventilar cada cop que veu a algú? (si, Bella va per tu)
16-¿Jacob no té diners per a comprar-se una miserable camiseta? (ho se, també molt vista)
17- Ja no tan crítica sino més aviat dubte. Quin sentit tenen els títols? (ho he pensado i no els hi trobo)
18-En el primer llibre Bella casi o se desmaia (no recordo bé) per veure sang, Com nassos després es fa  vampira tan panxa? (ni si us ocurreixi respondre per amor, no tolero les respostes puke rainbowns)

L'he gaudit un: 2/5 (dintre de tot, està ben escrit. A més tot i que jo el trobi  dolent, ha conseguit milions de fans, així que si tothom ho considera , alguna cosa ha de tenir.. Alomillor sóc jo la que està malament del cap..)
Fins aquí el meu avorriment.

PD: M'he llegit tots els llibres i veuré les pel·lícules que falten per treure cosa que faré perquè em nego a criticar una cosa que no he vist/llegit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario